برخورد قانونی و توقیف و انتقال به پارکینگ تعداد ۹۷ دستگاه انواع خودرو‌های حمل مصالح غیرمجاز و بدون مجوز در سطح شهر و مبادی ورودی باغات با همکاری ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی و یگان‌های کنترل ساختمان اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان.
کد خبر: ۹۲۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷ 06 December 2020
این امر با توجه گرایش شهروندان به افزایش ساخت و ساز‌ها در شهر و ویژه باغات با کسب اجازه از مقام محترم قضایی صورت گرفته و دادستان محترم طبق بند ۲۱۵ قانون مجازات اسلامی اجازه ضبط مصالح و انتقال به پارکینگ را صادر نمود که این امر باعث کاهش چشمگیر ساخت و ساز‌های غیرمجاز در سطح شهر و باغات گردیده است.

به گزارش تابناک همدان، محمد گلشن در این باره اظهار داشت: از شهروندان همدانی خواهشمندیم قبل از حمل مصالح جهت ساخت و ساز خود در املاک بالاخص در باغات محدوده و حریم شهر مجوزات لازم را اخذ و همراه خود داشته و به گشت‌های کنترل ساختمان و کانکس‌های نظارتی این اداره واقع در مبادی ورودی باغات ارائه نمایند. 

مالکین محترم در صورت عدم ارائه مجوز و حمل غیرمجاز مصالح ساختمانی، مصالح آن‌ها در انبار شهرداری ضبط، خودروی آن‌ها متوقف، اعمال قانون و به پارکینگ هدایت خواهد شد.
 
حمل مصالح غیرمجاز ممنوع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار