در مقاطع تحصیلات تکمیلی و دستیاری شامل مقاطع فوق تخصصی بالینی، دستیاری تخصصی پزشکی و دندانپزشکی، کارشناسی ارشد ناپیوسته، 166 دانشجوی جدید مورد پذیرش قرار گرفتند و با توجه به اینکه اسامی پذیرفته شدگان مقطع دکترای تخصصی PhD هنوز اعلام نشده است بر این تعداد افزوده نیز خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲ 02 December 2020

به گزارش تابناک مازندران ، دکتر فرزان خیرخواه از ورود 785 دانشجوی پذیرفته شده در آزمون های ورودی سال تحصیلی 1400-1399 به این دانشگاه خبر دادند.
بر اساس این گزارش از روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر خیرخواه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن تبریک به دانشجویان جدیدالورود گفتند: این دانشگاه بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور در سال تحصیلی جاری پذیرای 619 دانشجوی جدید از طریق آزمون سراسری سال99 بوده است.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشتند: از این تعداد 112 دانشجو در رشته پزشکی، 34 نفر در رشته دندان پزشکی، 80 نفر در دانشکده پرستاری و مامایی بابل، 48 نفر در رشته های دانشکده توانبخشی، 145 نفر در رشته های پیراپزشکی، 52 نفر در رشته های دانشکده پرستاری و مامایی رامسر و 108 نفر در رشته های پزشکی، دندانپزشکی ، پرستاری و فیزیوتراپی واحد پردیس خودگردان دانشگاه پذیرفته شده اند.
وی با ذکر این نکته که حدودا 56 درصد پذیرفته شدگان دانشجوی دختر و 44 درصد پسر می باشند، گفت: ثبت نام این دانشجویان کاملا بصورت الکترونیکی انجام گرفته است و این دانشجویان از طریق سامانه نوید در کلاس های درس مجازی بصورت آنلاین و آفلاین شرکت می کنند.
دکتر خیرخواه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل اضافه کرد: در مقاطع تحصیلات تکمیلی و دستیاری شامل مقاطع فوق تخصصی بالینی، دستیاری تخصصی پزشکی و دندانپزشکی، کارشناسی ارشد ناپیوسته، 166 دانشجوی جدید مورد پذیرش قرار گرفتند و با توجه به اینکه اسامی پذیرفته شدگان مقطع دکترای تخصصی PhD هنوز اعلام نشده است بر این تعداد افزوده نیز خواهد شد.
وی ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی دانشجویان افزود: تعداد کل دانشجویان در حال تحصیل و دانشجویان جدید الورد بیش از 4227 دانشجو می باشند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
دستشون درد نکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار