ییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان ادامه داد: پلیس از اول آذر تاکنون، مانع ورود هفت هزار و ۹۱۲ خودرو با پلاک غیربومی به همدان شده است.
کد خبر: ۹۲۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ 29 November 2020
به گزارش ایرنا سرهنگ احمد رحیمی اظهار داشت: با آغاز طرح جامع مدیریت هوشمند و اعمال محدودیت‌های ترافیکی تیم‌های پلیس در ۳۵ نقطه ثابت مستقر شده و روزانه ۲۰۲ نیروی مرتبط با این ماموریت به کار گرفته شده اند.

وی با بیان اینکه دراین مدت چهار هزار و ۴۵۶ مورد تذکر به رانندگان خاطی داده شده است، اضافه کرد: در این راستا طی هفت روز گذشته ۲۲۸ راننده خاطی به علت تردد از ساعت ۲۱ تا چهار صبح اعمال قانون شده و ۹۲۶ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۶۴۶ خودرو نیز جریمه یک میلیون تومانی شدند.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان ادامه داد: پلیس از اول آذر تاکنون، مانع ورود هفت هزار و ۹۱۲ خودرو با پلاک غیربومی به همدان شده است.

سرهنگ رحیمی اظهار داشت: با آغاز طرح جامع مدیریت هوشمند، شهروندان و اصناف همراهی خوبی در راستای اجرای با این طرح داشتند که با پنج هزار و ۲۸۰ مورد بازرسی‌های انجام شده توسط عوامل نظارت بر اماکن و سایر نهادها، به ۱۹۳ واحد متخلف نیز تذکر داده شده است.

وی ادامه داد: در عین حال ۱۳۹ صورتجلسه درباره اخطار پلمب برای واحد‌های متخلف تنظیم و ۵۹ واحد نیز به علت رعایت نکردن مصوبات پلمب شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار