فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: دشمنان با این اقدام بزدلانه به این خیال واهی هستند که خواهند توانست مانع پیشرفت و پیشروی ملت ایران در عرصه‌های مختلف علمی شوند.
کد خبر: ۹۲۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳ 29 November 2020
به گزارش فارس سرهنگ محمدباقر سلگی با صدور پیام تسلیت شهید «محسن فخری‌زاده» رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و دانشمند هسته‌ای ایران، این حادثه تروریستی و جنایت صورت گرفته توسط ایادی استکبار و صهیونیسم را محکوم کرد.

وی اظهار داشت: بار دیگر ایادی استکبار که دست خود را از همه جا کوتاه دیده و توان رویارویی با جوانان غیور این مرز و بوم را در خود ندیدند، در اقدامی بزدلانه، به ترور و تروریسم روی آورده و دست خود را به خون پاک یکی دیگر از دانشمندان هسته‌ای کشورمان آغشته کردند.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: دشمنان با این اقدام بزدلانه به این خیال واهی هستند که خواهند توانست مانع پیشرفت و پیشروی ملت ایران در عرصه‌های مختلف علمی شوند.

سرهنگ سلگی تاکید کرد: دشمنان نمی‌دانند که با شهادت فرزندان این ملت، درخت انقلاب و بیداری ملت‌های مظلوم جهان آبیاری خواهد شد و روی هر شاخه آن جوانان شهادت‌طلب و انقلابی بی‌شمار به ثمر خواهد نشست.

در پیام دانشگاهیان دانشگاه ملایر به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای ایران شهید «محسن فخری‌زاده» نیز آمده است: در گرامیداشت روز دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهادت دانشمندی دیگر از فرزندان دانش هسته‌ای کشور، شهید «محسن فخری‌زاده» که دانشنامه شهید بودن را قبل از شهید شدن از دانشگاه خدمت خالصانه و جهاد فی سبیل الله کسب کرده بود را تسلیت و آن را افتخاری بزرگ برای فرهنگ شهادت ایرانی اسلامی مردم نجیب و قدرت‌مند خود می‌دانیم.

این پیام می‌افزاید: شهادت در آسمان زندگی عزتمند و حیات شرافتمندانه پاداشی عظیم است که مقرّبان الهی و انسان‌های خدایی شده از حضرت خالق سبحان دریافت می‌کنند.

در ادامه پیام آمده است: اگرچه عروج این شهید والامقام غمی بزرگ و اندوهی سهمگین برای سالکان طریق حق و راهیان جبهه مقاومت و استکبارستیزی است، اما مستکبران، منافقان و خناسان بدانند و باور کنند که این شهادت‌ها باب حق‌طلبی آزادگان جهان را گشوده‌تر خواهد ساخت و بر عِده و عُده آن‌ها خواهد افزود.

این پیام می‌افزاید: این شهادت‌ها، نور ستارگان امید را بر دل‌های مشتاق عدالت و آزادگی می‌تاباند و تک‌سواران جبهه عشق و ایثار را محکم‌تر و قوی‌تر از گذشته آماده مبارزه و انتقامی سخت و طوفانی می‌سازد، دست قدرت خداوند قادر متعال بالای همه دست‌ها است و بر مکر و حیله مکاران پیروز خواهد شد.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه، هفتم آذرماه، با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری‌زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد.

در اثر این تیراندازی و انفجار، فخری‌زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد، ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار