حزب موتلفه اسلامی استان همدان در پی ترور ناجوانمردانه‌ی دانشمند هسته‌ای کشورمان ضمن محکومت این جنات سیاه؛ شهادت محسن فخری زاده را به محضر رهبر انقلاب و مردم ایران تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۱۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ 29 November 2020
حزب موتلفه اسلامی استان همدان در پی ترور ناجوانمردانه‌ی دانشمند هسته‌ای کشورمان ضمن محکومت این جنات سیاه؛ شهادت محسن فخری زاده را به محضر رهبر انقلاب و مردم ایران تسلیت گفت.
 
به گزارش تابناک همدان؛ در این بیانیه آمده است:
 
انالله و انا الیه راجعون 
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿۱۶۹ آل عمران ﴾

بار دیگردست آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی از آستین منافقین بدر آمد و در سالگرد شهادت دکتر شهریاری، در برنامه از پیش طراحی شده وهدفمند، در اقدامی مذبوحانه به خون یکی از فرزندان دلیر و دانشمند هسته‌ای و موشکی و درمانی کشور مان دکتر محسن فخری زاده آغشته شد و یکی از پرورش یافتگان مکتب ولایت را به شهادت رساند که موجب تأسف و تأثر عمیق گردید.

سران کاخ سفید، رژیم نامشروع صهیونیستی و اذناب تروریست آن‌ها باید بدانند که خون شهدای مظلوم ترور به ویژه دانشمندان رشید اسلام و همراهان آنان به هدر نخواهد رفت و دنیای استکبار بداند به زودی انتقام مظلوم از ظالم گرفته خواهد شد؛ و این باید دردستور کار مسئولان نیرو‌های اطلاعاتی و نظامی و دیپلماسی قرار گیرد.

علیرغم سیگنال‌های پشت سر هم مذاکره و ذلت از داخل که باعث هزینه‌های گزاف برای کشورمان میشود باید اتحاد و انسجام ملی در تقابل با دولت‌های حامی تروریسم و پرهیز از مذاکره و انفعال در برابر آن‌ها و نفی هرگونه سازش با امریکا در دستور کار قرار گیرد. 

ما همچنین خواستار پیگیری و شناسایی عوامل نفوذی داخلی که زمان و مکان و ورود این شهید را گرا دادند و مجازات آن‌ها و جمع آوری بازرس‌های آژانس اتمی وهمچنین انتقام سخت از رژیم نامشروع صهیونیستی می‌باشیم. 

حزب موتلفه اسلامی استان همدان ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ تروریستی شهید محسن فخری زاده را به محضر رهبر معظم انقلاب؛ حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت شریف وصبور و انقلابی ایران، و خانواده مکرم ایشان تبریک و جوانان نخبه دانشگاهی کشور تسلیت عرض نموده و برای این شهید سرفراز، علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل از خداووند منان مسالت می‌نماییم.

 
حزب موتلفه اسلامی استان همدان آذر ماه ۱۳۹۹
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار