فرمانده انتظامی شهرستان ملایر طی بازدید از ورودی‌های شهر ملایر گفت: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از روز شنبه محدودیت‌های شدیدی در شهرستان ملایر اعمال می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰ 20 November 2020
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر طی بازدید از ورودی‌های شهر ملایر گفت: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از روز شنبه هفته آینده محدودیت‌های شدیدی در شهرستان ملایر اعمال می‌شود.

به گزارش تابناک همدان از ملایر، سرهنگ محمد باقر سلگی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر جزئیات اعمال محدودیت‌های تردد بین شهری شهرستان ملایر را همسو با اجرای طرح ممنوعیت تردد شهر‌های دارای وضعیت قرمز کرونایی اعلام کرد و هشدار داد که با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی و پلیس راهور ناجا، این محدودیت‌ها در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی تاکید کرد: با اجرای این طرح از ورود خودرو‌های با پلاک غیر بومی به شهرستان در مبادی ورودی ممانعت به عمل می‌آید همچنین خودرو‌های با پلاک بومی نیز اجازه خروج از شهرستان را نخواهند داشت و در صورت تخلف جریمه خواهند شد.

سرهنگ سلگی با بیان اینکه این محدودیت‌ها از ساعت ۲۴ روز شنبه یکم مهرماه به اجرا در خواهد آمد بیان کرد: ماموران راهنمایی و رانندگی نیز چنانچه پلاک‌های شخصی غیربومی را در شهر ملایر مشاهده کردند ۲۰۰ هزار تومان و در سطح جاده‌ها یک میلیون تومان اعمال قانون کنند.

وی گفت: همچنین از روز شنبه هیچ خودرویی از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح حق تردد در شهر ملایر و شهرستان‌های تابعه این شهر را ندارد، در غیر این صورت خودرو متخلف مشمول جریمه می‌شود.

این مقام مسئول افزود: این محدودیت‌ها شامل خودرو‌های امدادی و درمانی، انتظامی، حمل بار و مسافر نمی‌شود و سایر خودرو‌ها باید از کنار گذر و یا کمربندی بدون هرگونه توقف در طول مسیر اقدام به خروج کنند.

فرمانده انتظامی ملایر تاکید کرد: در واقع دوربین‌ها تردد‌ها را ثبت می‌کنند و تحت هیچ شرایطی حذف و قابل پیگیری نمی‌باشد.

وی در مورد تردد همشهریان اظهار داشت: شهروندان ملایری فقط از ورودی میدان استقلال و از طریق پل انقلاب می‌توانند وارد شهر شوند.

سرهنگ سلگی یاد آور شد: لازم است دستگاه‌های مربوطه در این طرح نیروی انتظامی را یاری دهند، چرا که شرایط استان و شهرستان بحرانی است.
محدودیت ترددی از یکم آذر ماه در ملایر اعمال می‌شود/پلاک‌های غیر بومی در هیچ ساعتی از شبانه روز حق تردد ندارند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار