رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و جلوگیری از تردد‌هایی که از قبل ممنوع اعلام شده، ممنوعیت‌های تردد در استان اعمال می‌شود و خودرو‌های دارای پلاک بومی حق خروج از شهر و خودرو‌های دارای پلاک غیر بومی حق ورود به شهر‌های استان را نخواهند داشت.
کد خبر: ۹۱۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷ 20 November 2020
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و جلوگیری از تردد‌هایی که از قبل ممنوع اعلام شده، ممنوعیت‌های تردد در استان اعمال می‌شود و خودرو‌های دارای پلاک بومی حق خروج از شهر و خودرو‌های دارای پلاک غیر بومی حق ورود به شهر‌های استان را نخواهند داشت.

به گزارش تابناک همدان؛ سرهنگ علی فکری گفت: اعمال محدودیت‌ها در سه مبدا ورودی تقاطع بابک، پل غدیر (سه راهی فرهنگیان) وبلوار سید جمال الدین اسدآبادی اجرایی می‌شود.

وی افزود:با عنایت به دستورالعمل واصله از ابتدای شروع طرح و از شنبه یکم آذرماه نسبت به محدود نمودن ورود و خروج‌های خودرو‌ها در مبادی ورودی، عوامل پلیس راهور با خودرو‌های غیر مجاز با توجه به قرمز بودن وضعیت شهر همدان برخورد شده و این خودرو‌ها  مبلغ ١٠ میلیون ریال جریمه خواهند شد.

فکری ادامه داد: ممنوعیت‌های موجود به صورت ٢۴ ساعته بوده و در تمام ساعات شبانه روز و تا پایان اعلام طرح که منوط به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌باشد این طرح با قوت اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت:پلیس راهور از تجهیزات الکترونیکی جهت برخورد با پلاک‌های غیر بومی استفاده خواهند کرد.

رییس پلیس راهور استان اظهار داشت:این طرح به صورت شهر به شهر بوده و سایر پلاک‌های شهرستان‌های همدان امکان تردد در داخل شهر همدان و بالعکس را نخواهند داشت.

فکری در خاتمه افزود:تردد خودرو‌های باری، عمومی و مسافربری بلامانع خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار