رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان بهار گفت: با توجه به حساسیت ویژه دستگاه قضائی در استان همدان نسبت به مسائل زیست محیطی و پیگیری‌های به عمل آمده توسط اداره محیط زیست شهرستان بهار، مقام قضائی با توجه به مستندات ارائه شده و اعترافات فرد متخلف، وی را به پرداخت جزای نقدی به مبلغ پنج میلیون تومان در حق صندوق دولت کرد.
کد خبر: ۹۱۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱ 18 November 2020
به گزارش  مهر، معصومه پارچیان گفت: در پی گزارش واصله از همیاران محیط زیست مبنی بر شکار و وجود لاشه حیوان وحشی در منزل یکی از اهالی روستای «حسین آباد عاشوری» یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بهار پس از اخذ دستور از دادستان شهرستان و با همکاری نیروی انتظامی به محل مراجعه و اقدام به بازرسی از منزل این متخلف کرد.

وی گفت: حین بازرسی لاشه یک سر خرگوش در منزل فرد متخلف کشف و با توجه به محرز بودن جرم این فرد، پرونده وی پس از تنظیم صورتجلسه به دستگاه قضائی ارجاع شد.

پارچیان اظهار کرد: با توجه به حساسیت ویژه دستگاه قضائی در استان همدان نسبت به مسائل زیست محیطی و پیگیری‌های به عمل آمده توسط اداره محیط زیست شهرستان بهار، مقام قضائی با توجه به مستندات ارائه شده و اعترافات فرد متخلف، وی را به پرداخت جزای نقدی به مبلغ پنج میلیون تومان در حق صندوق دولت کرد.

وی گفت: دیدگاه مثبت دستگاه قضا در شهرستان بهار نسبت به مسائل زیست محیطی باعث تسریع در رسیدگی به پرونده‌های زیست محیطی و برخورد قاطع با متخلفین در حوزه محیط زیست شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار