رییس شورای فرهنگ عمومی استان همدان خاطرنشان کرد: نشست‌های شورای فرهنگ عمومی باید از سبک و سیاق گزارش دهی خارج و اثربخشی آن افزایش یابد. 
کد خبر: ۹۱۷۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 17 November 2020
به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در نشست شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: این شورا به عنوان جایی که فرهنگ را مدیریت می‌کند جایگاه ارزنده‌ای دارد و نیازمند توجه ویژه است.

او تشکیل کمیته‌های تخصصی برای این شورا را ضروری دانست و افزود: اساتید دانشگاه و اشخاص متخصص باید در این کمیته‌ها جذب شوند. 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان همدان خاطرنشان کرد: نشست‌های شورای فرهنگ عمومی باید از سبک و سیاق گزارش دهی خارج و اثربخشی آن افزایش یابد. 

امام جمعه همدان با اشاره به تدوین سند جامع فرهنگی شهر گفت: این سند توسط شورای اسلامی شهر همدان و شهرداری در حال تهیه است و شورای فرهنگ عمومی باید به این فرایند نظارت داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: به تازگی پیوست نگاری برای تمام طرح‌های استان در شورای فرهنگ عمومی مصوب شد و این نشان از اهمیت این شورا است. 

او به اعضای شورای فرهنگ عمومی استان یک ماه فرصت داد برای بازسازی و بازنگری در ساختار این شورا ایده‌ها و طرح‌های خود را ارائه کنند تا مورد مطالعه و بررسی قرار بگیرد. 

امام جمعه همدان یادآوری کرد: هرچه نیرو‌های تخصصی و کارشناس جذب ساختار شورای فرهنگ عمومی شود بهتر و بیشتر برای معضلات و آسیب‌های گوناگون استان می‌توانیم تصمیم گیری کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار