کد خبر: ۹۱۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸ 07 November 2020
چندسالی بود که ورزش ملایر انگار قطار پیشرفت و موفقیتش در ایستگاه بی تدبیری توقف کرده بود، اما به یکباره در روز‌هایی که نه بودجه‌ای ورزش دارد و نه کرونا می‌گذارد فعالیتی انجام گیرد ما شاهد تحول و پویایی در ورزش ملایر هستیم حضور مردی بی ادعا در راس ورزش ملایر به ما فهماند که می‌شود حتی با دستان خالی هم برای مردم و رضایت آن‌ها کار کرد با حضور این جوان به خوبی معنای مدیریت جهادی را فهمیدیم .
 
در روز‌هایی که ورزش استان چراغ خاموشی دارد و در بیشتر شهرستان‌ها ورزش کاملا تعطیل است ورزش ملایر با حضور مدیری جوان و کاربلد در حال پوست انداختن است.
 
ترمیم ورزشگاه تختی که سال‌ها بود به حال خود رها شده بود، نصب کفپوش سالن شهید حسینی و فعال کردن آن، آبرسانی به کوه گرمه و پیگیری دیوار کشی مجموعه بانوان از فعالیت‌های حمیدرضاسپهری سرپرست این روز‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر است.

گفتگویی با این مرد دلسوز انجام داده ایم که با هم می‌خوانیم.

در ابتدا از احیای سالن شهید حسین پور برای خوانندگان ما بگویید؟ 

بله واقعا این سالن یک سرمایه برای ورزش ملایر است، ولی به خاطر جدا شدن کفپوش‌ها به حال خود رها شده بود و ما با حمایت مسئولین شهرستان پیگیری کردیم و کفپوش‌ها را نصب کردیم و امروز سالن شهید حسینی آماده شده تا جوانان شهرستان از آن استفاده کنند.

ورزشگاه تختی هم باز سازی کرده اید؟
 
ببینید ورزشگاه تختی برند ورزش خصوصا فوتبال ملایر است این ورزشگاه در حال نابود شدن بود، در قدم اول چمن، سرویس‌های بهداشتی، روشنایی و دفتر هئیت فوتبال را باز سازی کردیم و در گام‌های بعدی می‌خواهیم سکو‌ها و سایر ضعف‌ها را برطرف کنیم باید چنین سرمایه بزرگی را در ملایر برای جوانان حفظ کنیم.

 برای ورزش بانوان چه اقدامی کرده اید؟

ورزش بانوان ملایر در رشته‌هایی که فعالیت می‌کنیم خوشبختانه سرآمد استان است در حال پیگیری هستیم تا مجموعه ورزشی بانوان را دیوارکشی کنیم تا از بیرون زمین چمن مصنوعی این مجموعه دید  وجود نداشته باشد و بانوان بتوانند به راحتی در آن فعالیت‌های ورزشی خود را انجام بدهند.

تعامل شما باسایر مسئولین شهرستان ملایر چگونه است؟
 
خوشبختانه مسئولین ملایر همه دلسوز و کاردان هستند از نمایندگان گرفته تا فرماندار و امام جمعه شهرستان و شهردار همه برای سربلندی ورزش ملایر کمک کرده اند و اداره ورزش با حمایت این مسئولان تلاشگر روز به روز بهتر پیش رفته است.

شنیده شده گویا با همکاری شهرداری مشکل آب رسانی به کوه گرمه را برطرف کردید؟ 

چندین سال بود که بچه‌های کوهنوردی و علاقمندان به طبیعت در کوه گرمه اقدام به کاشت درخت‌هایی کرده بودند و خودشان با قمقمه‌هایی که داشتند آن‌ها را آبیاری می‌کردند و این کار سختی بود متاسفانه این درخچه‌ها در حال خشک شدن بودند که ما با همکاری شهردار و حمایت شورای شهر مشکل آب رسانی به کوه گرمه را حل کردیم و به طول هزار متر آب رسانی شد و این قسمت که دغدغه علاقمندان به کوهنوردی شهرستان بود که خوشبختانه برطرف شد.

حرف پایانی شما را مردم می‌شنویم؟

من خدمت گزار مردم ملایر خصوصا خانواده ورزش هستم و با تمام توان برای رشد و سربلندی ورزش ملایر تلاش خواهم کرد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار