گفتگو با مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان
حمید سیفی*
کد خبر: ۹۱۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲ 28 October 2020
با حضور دکتر حمید سیفی در راس ورزش همدان موجی از امید و خوشحالی در میان جامعه ورزش به راه انداخته شد خانواده ورزش آمدن قهرمان آسیا را به فال نیک گرفتند و خرسند از این شدند که مردی از جنس ناب ورزش هدایت این خانواده را در دست گرفته است.

داشتن تجربه مدیریتی بالا در پایتخت، نیروی جوانی و خلاقیت از شاخصه‌های این مدیر بومی است که سکان هدایت ورزش استان را به دست گرفته است.

 ضمن تبریک انتصاب شایسته ایشان گفتگویی با این مدیر سرد و گرم چشیده در حوزه ورزش انجام داده ایم که با هم می‌خوانیم.

برای تحول ورزش استان همدان چه برنامه‌ای دارید؟
بنده برنامه‌های دقیق و منسجمی را برای پیشرفت و تغییر ورزش کل استان همدان طراحی کرده ام  و به روز کردن ورزش استان از لحاظ تجهیزات، مدیریتی، علمی و راه اندازی آموزش آکادمیک ورزشکاران قدم اول کاری من است در همه رشته‌ها و بعد هم گام به گام پیشروی به سوی موفقیت و سربلندی ورزش استان در سطح کشور مهمترین برنامه بنده می‌باشد.
مردی از جنس ورزش و دغدغه هایش برای خانواده ورزش

 ورزش استان چه چیزی کم دارد؟

ورزش استان نیاز به یک باشگاه بزرگ دارد تا در تمام رشته‌ها فعالیت کند مثلا همین باشگاه پاس باید در کنار فوتبال رشته‌های دیگری را هم داشته باشد که با نام پاس وارد مسابقات شوند.

این کار هزینه زیادی می‌خواهد؟

بله هزینه می‌خواهد وقتی اسپانسر‌های قوی جذب کنیم مشکل هزینه حل خواهد شد ورزش در سراسر دنیا با وجود اسپانسر‌ها موفق می‌شود.

برای شهرستان‌های استان هم برنامه‌ای دارید؟ 

صد درصد من برای همه شهرستان‌ها برنامه دارم در قدم اول در سفر‌های شهرستانی در شورای اداری هر شهرستان حاضر خواهم شد برای برقراری ارتباط با مسئولین شهرستان‌ها تا با همکاری و همفکری ان‌ها بتوانیم مشکلات ورزش ان شهرستان‌ها را سریعتر برطرف کنیم 

 برنامه خاصی برای قهرمانان ورزش استان دارید؟

 بله یکی از دغدغه‌های من وضعیت معیشتی و شغلی ورزشکاران است می‌خواهم با یک برنامه ویژه مشکلات آن‌ها را به حداقل برسانم و باید به ورزشکاران انگیزه  داد تا باقدرت هر چه تمام تربرای کسب مدال‌های رنگارنگ و قهرمانی تلاش کنند.

وضعیت پروژه‌های نیمه کاره استان چگونه ارزیابی می کنید؟ 

در حال بررسی برای برآورد هزینه برای تکمیل این پروژه‌ها هستیم اول باید بدانیم این پروژه‌ها چقدر اعتبار نیاز دارند و بعد به ترتیب برای تکمیل آنها قدم برخواهیم داشت.

 در ورزش استان چه چیزی برای شما بیشترحایز اهمیت است؟

همه چیز در ورزش استان برای من اهمیت دارد چیز بی اهمیتی وجود ندارد، حضور نسل جوان در ورزش و اهمیت دادن به ورزش بانوان رونق بخشیدن به ورزش همگانی... هرکدام اهمیت خاص خود را دارند.

نظر شما در خصوص ورزش بانوان؟

به نظر من ما اگر مادران سالمی داشته باشیم حتما جامعه موفق و با نشاطی خواهیم داشت، چون این مادران می‌توانند فرزندان سالمی را تحویل جامعه بدهند که این امر بسیار مسئله مهمی است باید ورزش بانوان در استان همدان در سطح شهر و روستا گسترش پیدا کند  و بانوان هم باید ورزش را جدی بگیرند.
 
مردی از جنس ورزش و دغدغه هایش برای خانواده ورزش
تهیه و تنظیم: کوروش قپانوری
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار