با حضور نماینده مردم تویسرکان در مجلس؛
ادغام خدمات شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی خدمت رسانی به روستا‌ها با سرعت بیشتری در حال انجام است.
کد خبر: ۹۱۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱ 26 October 2020

ادغام خدمات شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی خدمت رسانی به روستا‌ها با سرعت بیشتری در حال انجام است.
 
به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، با حضور نماینده و فرماندار تویسرکان جلسه انسجام بخشی آب و آبفای تویسرکان در شرکت آب و فاضلاب استان همدان برگزار شد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس ضمن مثبت ارزیابی کردن طرح یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی گفت: این طرح از اقدامات موثر وزارت نیرو در دولت دوازدهم بود که با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که پس از گذشت چند ماه نتیجه و ثمرات آن شامل حال مردم به ویژه در روستا‌ها شده است.

مفتح افزود: پس از ادغام خدمات شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی خدمت رسانی به روستا‌ها با سرعت بیشتری در حال انجام است که در این میان پیگیری‌های شبانه روزی مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان همدان قابل تقدیر است.

وی افزود: جلسات انسجام بخشی آب و آبفا از ابتکارات بسیار خوبی است که به منظور بررسی مشکلات شهرستان به طور منظم برگزار می‌شود و با پیگیری‌های فرماندار شهرستان و مدیران شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای استان اکثر مصوبات جلسات قبل این شهرستان به انجام رسیده است که امیدواریم بزودی شهر سرکان برای اولین بار در کشور به عنوان شهر پاک در زمینه برخورداری ۱۰۰ درصد از شبکه فاضلاب معرفی شود.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز ضمن تشکر از پیگیری‌ها و حمایت‌های نماینده مردم تویسرکان در مجلس از پروژه‌ها و طرح‌های آب و فاضلاب در تویسرکان گفت: شهرستان تویسرکان دارای ۷ مجتمع آبرسانی روستایی است که مطالعات مجتمع آبرسانی خرمرود نیز در حال انجام است و امیدواریم بزودی عملیات اجرایی آن آغاز شود که با جرای این طرح از مجموع ۱۰۴ روستا ۸۹ روستا توسط ۸ مجمتع آبرسانی از نعمت آب شرب سالم برخوردار خواهند شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار