شهردار همدان روز جمعه در بازدید از پروژه‌های شهرداری منطقه سه ضمن رضایتمندی از اقدامات و عملکرد این مجموعه بر لزوم ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات رسانی به شهروندان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰ 18 October 2020
تقدیر صوفی از عملکرد شهرداری منطقه سه
 
شهردار همدان روز جمعه در بازدید از پروژه‌های شهرداری منطقه سه ضمن رضایتمندی از اقدامات و عملکرد این مجموعه بر لزوم ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات رسانی به شهروندان تاکید کرد.

به گزارش تابناک همدان، عباس صوفی در این بازدید، اظهار داشت: بالا بردن سطح کیفی زندگی شهروندان و ارایه خدمات مطلوب در حوزه‌های مختلف شهری از مهمترین وظایف مدیریت شهری است که خوشبختانه شاهد اجرای پروژه‌های زیادی در سطح شهر همدان هستیم.

وی تصریح کرد: شهرداری منطقه سه در کنار سایر مناطق، پروژه‌های متنوعی را در حوزه‌های مختلف در دست اجرا دارد که در بازدیدی که از برخی از این پروژه‌ها صورت گرفت شاهد پیشرفت مطلوب این پروژه‌ها و رضایتمندی مردم از اجرای آن‌ها بودیم.

صوفی بیان کرد: عملیات اجرایی پارک ۶ هکتاری در بلوار امام (ره) آغاز شده است که با اجرای این پارک شاهد اتصال بلوار امام (ره) به منطقه خضر هستیم که در کنار توسعه فضای سبز به نوعی کار ترافیکی به شمار می‌رود.

وی در این باره افزود: در ادامه این پروژه و با تملک انبار‌های موجود در ۱۰ متری رضوان نیز شاهد اتصال این منطقه و بلوار علاقبندیان به این پروژه بزرگ و اثرگذار خواهیم بود که موجب از بن بست خارج شدن این منطقه خواهیم بود که در روان سازی ترافیکی و ارتقای سطح کمی و کیفی ساکنین منطقه بسیار اثرگذار است. 

شهردار همدان در ادامه این بازدید‌ها با حضور در محله کم برخوردار کوی خضر در جریان آخرین وضعیت احداث فرهنگسرای کسب و کار همدان قرار گرفت و گفت: فرهنگسرای کسب و کار با هدف حمایت از تولیدات و مشاغل خانگی در حال احداث است که امیدواریم با راه اندازی و اجرای این پروژه بتوانیم کمکی در جهت توسعه و حمایت از این مشاغل و اقتصاد خانواده‌ها داشته باشیم که خوشبختانه این پروژه نیز از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است.

صوفی اضافه کرد: احداث سالن چند منظوره ورزشی در انتهای کوی خضر و همچنین احداث زمین‌های ورزشی در سطح منطقه سه از دیگر اقدامات مطلوبی است که با هدف ارتقای سلامت جسمی و روحی نوجوانان و جوانان در حال انجام است.

وی دیوار چینی رودخانه منطقه دلیران را از دیگر اقدامات مناسب شهرداری منطقه سه برشمرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده پوشش فاضلاب این رودخانه انجام شده است و به زودی آسفالت این منطقه نیز انجام می‌شود.

عباس صوفی بازگشایی معابر را از اقدامات مهم مدیریت شهری همدان در سال‌های اخیر عنوان کرد و گفت: بازگشایی معابر سطح شهر به عنوان بخشی از مهمترین مطالبات شهروندان به شمار می‌رود که با پیگیری‌های واحد املاک مناطق این موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

وی در این باره افزود: در سطح شهرداری منطقه سه نیز شاهد بازگشایی معابر هستیم که در همین راستا بازگشایی بلوار قدر در کوی خضر با جدیت و اهتمام ویژه‌ای در حال پیگیری و انجام است که قطعا با اجرای این پروژه مهم و اتصال آن به بلوار امام (ره) شاهد روان سازی ترافیک و از بن بست خارج شدن این منطقه کم برخوردار خواهیم بود.

شهردار کلانشهر همدان ساماندهی بازار‌های شهر را از دیگر اقدامات مدیریت شهری در راستای خدات رسانی عنوان کرد و گفت: ساماندهی و سنگ کاری بازار سرگذر از جمله درخواست‌های شهروندان و کسبه این بازار بود که با همت و تلاش مجموعه شهردرای منطقه سه شاهد روند مطلوبی در این منطقه هستیم که موجب افزایش رضایتمندی مردم و کسبه شده است.

شهردار همدان در ادامه از زحمات و تلاش‌های بی وقفه، برنامه محور و مطلوب فیضی منش مدیر و مجموعه منطقه سه که به دور از هر گونه نگاه تبلیغاتی و با جدیت در تمامی حوزه‌ها ورود کرده اند تشکر کرد و بر لزوم خدمات رسانی مناسب و رفع محرومیت‌ها در مناطق کم برخوردار منطقه تاکید کرد.

در این بازدید سه ساعته که در روز تعطیل جمعه برگزار شد، بادامی نجات رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر، علی ضمیر معاون خدمات شهری، فیض منش مدیر منطقه سه و معاونان و مدیران شهرداری منطقه سه، عباس صوفی شهردار همدان را همراهی کردند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار