مسوول روابط عمومی دانشکده عدوم پزشکی اسدآباد خاطرنشان کرد: بازرسی‌ها از صنوف دیگر نیز انجام و نتایج به اطلاع ستاد مدیریت مقابله با کرونا ویروس شهرستان خواهد رسید.
کد خبر: ۹۰۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳ 14 October 2020
مسوول روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از برگزاری کارگاه ایراپن (IRAPEN) برای ۵۰ هزار نفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، حسین سلیمانی با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور مهار ویروس کرونا اظهار کرد: در راستای بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازرسی از نانوایی‌های شهر و روستای شهرستان اسدآباد انجام شد.

وی با بیان اینکه بازرسی از آرایشگاه‌های شهر و روستای شهرستان نیز در این راستا صورت گرفت گفت: این اقدامات توسط بازرسان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد و اداره صمت و اتاق اصناف انجام شد.

مسوول روابط عمومی دانشکده عدوم پزشکی اسدآباد خاطرنشان کرد: بازرسی‌ها از صنوف دیگر نیز انجام و نتایج به اطلاع ستاد مدیریت مقابله با کرونا ویروس شهرستان خواهد رسید.

وی به برگزاری کارگاه ایراپن (IRAPEN) در شهرستان اسدآباد اشاره کرد و گفت: در این کارگاه مجموعه مداخلات اساسی بیماری‌های غیرواگیر در نظام مراقبت‌های بهداشتی اولیه ایران ارائه می‌شود.

سلیمانی اظهار کرد: در این کارگاه چگونگی استفاده از دستگاه اندازه‌گیری قند خون ناشتا و کلسترول برای ۵۰ هزار نفر جمعیت بالای ۳۰ سال شهرستان با حضور فتح الله اشرفیان؛ مدیر گروه بیماری‌ها و با تدریس علی مرسلی؛ کارشناس بیماری‌های معاونت بهداشتی دانشکده عنوان شد.

وی با بیان اینکه مدعوین این کارگاه، کارشناسان بیماری‌های مراکز بهداشتی درمانی و مراقبین سلامت شهری بودند تاکید کرد: اهداف اجرای برنامه پیشگیری از سکته‌های قلبی و مغزی با مراقبت ادغام یافته دیابت، فشارخون بالا، اختلال چربی‌های خون و چاقی، پیشگیری و تشخیص زودهنگام و غربالگری سرطان روده بزرگ، پستان، دهانه رحم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار