طرح زنگ خلاقیت برای اولین بار با توجه به شرایط آموزشی توسط خانه هوش و خلاقیت همدان کلید خورد
کد خبر: ۹۰۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶ 12 October 2020
طرح زنگ خلاقیت برای اولین بار با توجه به شرایط آموزشی توسط خانه هوش و خلاقیت همدان کلید خورد

به گزارش تابناک همدان، با توجه به تغییرات آموزشی متأثر از شرایط کرونا و حضور محدودتر دانش آموزان در مدارس، خانه هوش و خلاقیت همدان اقدام به طراحی برنامه ای متفاوت برای هنرجویان و دانش آموزان نمود تا در راستای اهداف همیشگی خود مبنی بر پرورش استعداد، مهارت و خلاقیت کودکان و نوجوانان، در این دوران بتواند به نوبه ی خود خلأ آموزشی ایجاد شده را تا حدودی جبران کند.

طرح ابتکاری خانه‌ی هوش با عنوان”زنگ خلاقیت” ویژهء چهار گروه: قبل پیش دبستانی، پیش دبستانی، اول دبستان و سایر مقاطع تحصیلی، با همین هدف بصورت هفتگی و به مدت ۲۰ جلسه از پایان مهر ماه آغاز و تا اوایل اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
 
در هر جلسه دوره های آموزشی_مهارتی با موضوع هوش ریاضی و قدرت حل مسئله، هوش هیجانی، نقاشی خلاق، زبان آموزی و آشنایی با الفبا در سه بخش چهل و پنج دقیقه ای زمان بندی و همچنین جهت حفظ شادابی و نشاط هنرجویان در طول برگزاری کلاس، زمان هایی پانزده دقیقه ای برای بازی های فکری و صرف میان وعده پیش بینی شده است.

طرح “زنگ خلاقیت” روزهای چهارشنبه در دو نوبت صبح از ساعت ۹ الی ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۶ الی ۱۹ به تفکیک گروه های سنی و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی با ظرفیت محدود ۶ نفر برگزار خواهد شد.

پک های آموزشی شامل کتابها و جزوات آموزشی مناسب جهت استفاده در کلاس و مرور و تمرین در منزل، در دسترس شرکت کنندگان قرار می گیرد.

هزینه اولین دوره طرح “زنگ خلاقیت” که به مدت شش ماه طی  ۲۰ جلسه و مجموعا ۶۰ ساعت در نظر گرفته شده است، ۱۵۰۰۰۰۰۰ ریال میباشد که بصورت قسطی در پنج نوبت در قالب چک از شرکت کنندگان دریافت خواهد شد.

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار