فرماندار همدان:
فرماندار همدان گفت: ۷۴ تیم بازرسی متشکل از ۱۴۸ نفر، از ۹۶۲ محل بازدید کرده و تذکرات لازم را ارائه دادند.
کد خبر: ۹۰۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷ 12 October 2020
فرماندار همدان گفت: ۷۴ تیم بازرسی متشکل از ۱۴۸ نفر، از ۹۶۲ محل بازدید کرده و تذکرات لازم را ارائه دادند.

به گزارش تابناک همدان، حسین افشاری به واحد‌هایی که باید تعطیل باشند و یا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده‌اند، تذکر داده شده و در ۲۴ ساعت آینده مورد بازرسی مجدد قرار خواهند گرفت و در صورت توجه نکردن به تذکرات، پلمپ شده یا به دستگاه قضایی و هیات تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

 وی با بیان اینکه حجم بازرسی‌ها از اماکن مختلف از زمان ابلاغ محدودیت‌های جدید توسط ستاد استانی #کرونا، کم‌نظیر بوده است، اظهار کرد: واحد‌های صنفی، مساجد، زیارتگاه‌ها، بقاع متبرکه، آرامستان‌های سطح شهرستان، مهد‌های کودک، باشگاه‌های ورزشی، نانوایی‌ها، مطب پزشکان، شعب بانکی، ادارات دولتی و مراکز نیمه دولتی مورد بازرسی این ۷۴ تیم قرار گرفته و همه مکلف هستند دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار همدان از راه اندازی #کارناوال_سلامت به مدت ۱۰ روز در سطح شهرستان خبر داد و گفت: این کارناوال به منظور حساس‌سازی عموم مردم و اعلام تذکرات لازم در نقاط مختلف شهرستان با پخش پیام صوتی و به صدا درآوردن آژیر حرکت می‌کند.

افشاری افزود: گشت بازرسی ویژه برای #کافه‌ها و #چای‌خانه‌ها در سطح شهرستان با حضور بازرس اصناف، نماینده مرکز بهداشت و نماینده فرمانداری تشکیل شده و در صورتی که به اخطار تعطیلی توجهی نکنند، پلمپ خواهند شد.

وی با بیان اینکه تمامی دستورالعمل‌های ستاد استانی کرونا پیرامون واحد‌های صنفی به اتاق اصناف ابلاغ شده است و این مجموعه موظف است به اتحادیه‌ها و واحد‌های صنفی زیرمجموعه خود ابلاغ کند، اظهار کرد: هیچ کوتاهی برای رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی پذیرفتنی نیست و در صورت تخطی از این مسأله با متخلفان به طور جدی برخورد خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار