حمیدرضا حاجی بابایی ضمن تقدیر وتشکر از تلاش‌های کادر بهداشت ودرمان و مدیران استان، از وضعیت قرمز و خطرناک (شیوع بیماری کرونا) در همدان خبر داد و خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و مسئولین شد.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ 09 October 2020
حمیدرضا حاجی بابایی ضمن تقدیر وتشکر از تلاش‌های کادر بهداشت ودرمان و مدیران استان، از وضعیت قرمز و خطرناک (شیوع بیماری کرونا) در همدان خبر داد و خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و مسئولین شد.

به گزارش تابناک همدان، وی تاکید کرد، با توجه به فصل پاییز، شیوع آنفلوآلزا، به موازات شیوع کرونا، براساس اعلام ستاد کرونای استان در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شاهد ابتلای بیشتر مردم به ویروس کرونا و ادامه وضعیت قرمز و به دنبال آن وضع خطرناکی خواهیم بود.

نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی، از ازدحام در بیمارستانها، خستگی کادر بهداشت ودرمان، پرشدن تخت‌های بیمارستان‌ها اظهار نگرانی کرد وگفت: انتظار می‌رود، مردم نسبت به سلامت خود وعزیزانشان و همچنین سلامت کادر بهداشت وپزشکی و سلامت که جان برکف شبانه روزدرتلاش وزحمت هستند حساس باشند، تا بتوانیم به یاری خداوند و همت مردم این مرحله را نیز با کمترین آسیب بگذرانیم.

 وی گفت، توسعه مراکز بیمارستانی در دستور کار است، با بهره برداری از بیمارستان اکباتان در آینده نزدیک و آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان هزار تختخوابی، روند ارائه خدمت به مردم همدان ومنطقه تسهیل می‌شود، که به موازات احداث فضا‌های بیمارستانی، تخهیزات تخصصی بر اساس آخرین استاندارد‌های بین المللی و جذب نیروی انسانی نیز در دستور کار قرار دارد، که در ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری و افزایش بهره وری منابع انسانی استان موثر خواهد بود.

حاجی بابایی، با یادآوری این فرموده مقام معظم رهبری، که همه مسئول هستیم، گفت مدیران دستگاه‌های اجرایی با نصب العین قرار دادن رهنمود‌های رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی)، تلاش کنند، با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و بهره برداری از منابع موجود، خدمات مورد نیاز مردم را بر بستر خدمات دیجیتالی ومجازی به گونه‌ای برنامه ریزی وارائه نمایند، که منجر به کاهش تردد‌های غیرضروری وکاهش حضور، ارتقای اعتماد عمومی و آرامش خاطر مردم، از دریافت خدمات مورد نیاز باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار