با نصب تجهیزات BTS، اینترنت همراه ۳G، درشهرک صنعتی لالجین در دسترس قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹ 03 October 2020
با نصب تجهیزات BTS، اینترنت همراه ۳G، درشهرک صنعتی لالجین در دسترس قرار گرفت.
 
به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه همدان  محمدعلی گرزین، مدیر مخابرات منطقه همدان، ضمن اعلام این مطلب گفت:در روزگاری که اغلب فعالیت‌های روزمره، به ویژه در زمینه تجارت و صنعت، نیاز به ارتباطات قوی و دسترسی به اطلاعات به روز و آنلاین دارد، وظیفه مخابرات در این حوزه دوچندان و قابل اعتناتر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد که، تلاش شرکت مخابرات ایران و به تبعیت از آن، مخابرات منطقه همدان، همواره بر این بوده است که، ارتباطات و دیتا، در خدمت تمامی اقشارجامعه باشد و خدمت به تولید صنعت و تجارت نیز، از جمله این خدمات است.

وی افزود:با توجه به اهمیت اینترنت پرسرعت و خدمتی که می‌تواند به جامعه صنعتی ارائه دهد، پوشش اینترنت همراه در شهرک صنعتی لالجین در دستور کار قرار گرفت و با نصب دکل ۴۸ متری وتجهیزات به روز مانند BTS، از این پس، اینترنت با کیفیت ۳G در اختیار این شهرک قرار دارد که قابلیت ارتقا آن به ۴G هم وجود خواهد داشت.

وی برد امواج را تا شعاع ۳ کیلومتر توصیف کردو گفت:با این شعاع پوشش، تمامی شهرک صنعتی لالجین در زیر چتر پوشش اینترنت همراه قرار خواهد گرفت.

همچنین، قنبری، فرماندار شهرستان بهار نیز که در این مراسم حضور داشت، طی سخنانی از عزم مخابرات برای نوسازی و بالابردن سطح کیفی خدمات در جای جای استان تشکرکرد و گفت:جای خوشحالی دارد که مخابرات منطقه همدان، تمامی استان را به یک دید نگریسته و خدمات خود را ارائه می‌کند. بدون شک پیشرفت و توسعه در دنیای کنونی که دنیای ارتباطات است، بدون زیر ساخت‌ها و خدمات مخابراتی و دسترسی به منابع اطلاعاتی و آگاهی از اوضاع، صنعت و اقتصاد در دنیا معنی و مفهومی ندارد.

آیین افتتاح این سایت با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و ادای احترام به شهدای امنیت و با حضور مدیر مخابرات منطقه همدان، فرماندار شهرستان بهار و تنی چند از مسئولان محلی برگزار شد.


 
افتتاح سایت BTS تلفن همراه شهرک صنعتی لالجین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار