مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: خودباوری مهمترین عاملی است که بانوان با این اصل می‌توانند در عرصه‌های مختلف ورود کرده و موفق شوند.
کد خبر: ۹۰۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ 26 September 2020
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: خودباوری مهمترین عاملی است که بانوان با این اصل می‌توانند در عرصه‌های مختلف ورود کرده و موفق شوند.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی در نشست صمیمی و جلسه هم‌اندیشی با بانوان شاغل در شرکت توزیع برق استان همدان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: خودباوری مهمترین عاملی است که بانوان با این اصل می‌توانند در عرصه‌های مختلف ورود کرده و موفق شوند.

وی با اشاره به انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی افزود: امسال چندین انتصاب داشتیم که از جمله آن‌ها انتصاف خانم یوسفی به عنوان عضو علی البدل هیئت مدیره، خانم اسکندری به عنوان مدیر دفتر آموزش، خانم حبیبی به عنوان رئیس گروه IT معاونت فروش و خدمات مشترکین در ستاد و خانم بیات به عنوان رئیس اداره بهره‌برداری در مدیریت توزیع برق ملایر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه بانوان باید توان و ظرفیت خود را نشان دهند، گفت: امید است با استفاده از ظرفیت و توان مدیریتی بانوان بتوانیم برنامه‌های راهبردی و عملیاتی شرکت را به خوبی اجرایی کنیم.

وی با تأکید بر حرکت برنامه محور عنوان کرد: تمام اهداف و برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف از قبیل آموزش، انضباط مالی، مشترکین، وصول مطالبات، سیستم جامع، فروش انشعاب و... مدون و مشخص است و با همت والای شما محقق می‌شود.

جمشیدی تصریح کرد: با مطالعه دقیق برنامه‌ها و راهبرد‌های شرکت بر اساس آن حرکت کرده و تلاش کنیم تا به اهداف شرکت دست یابیم.

وی با بیان اینکه باید دید خود را به مسائل تغییر دهیم تا بتوانیم رو به جلو حرکت کنیم، گفت: باید توجه داشته باشیم که شرکت توزیع، درآمد هزینه‌ای است بنابراین باید در حوزه وصول و فروش انشعاب به خوبی عمل کنیم تا در زمینه توسعه و مقاوم‌سازی شبکه‌ها، پرداخت هزینه‌ها و... با مشکل روبرو نشویم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: دید ما به شرکت باید برنامه‌محوری و شرکت‌داری باشد تا با درآمد‌هایی که عاید شرکت می‌شود در راستای اهداف و برنامه‌های مشخص شده خود گام برداریم.

وی با اشاره به تشکیل شورای معاونین شرکت به عنوان اتاق فکر ادامه داد: تلاش شده در این اتاق فکر تمامی مباحث مرتبط با همکاران و شرکت مورد بررسی قرار گرفته و راهکار‌های آن در راستای بهبود وضعیت شرکت ارائه و اجرایی شود که تاکنون مصوبات خوبی نیز داشته‌ایم.

جمشیدی با اشاره به کسب رتبه‌های برتر شرکت در حوزه‌های مختلف مدیریت مصرف و پیک بار، فرهنگی، بسیج، حراست، روابط عمومی و ... تصریح کرد: در مقابله با کرونا نیز تمام دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی به خوبی در شرکت عمل شده است.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات خانم پیرحیاتی و معرفی خانم هراتیان به عنوان مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده تأکید کرد: امید است مشاور جدید نیز در راستای بهبود وضعیت، رفاهی و ورزشی بانوان شرکت تلاشی مضاعف داشته باشد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات اعظم پیرحیاتی، نرگس هراتیان به عنوان مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده معرفی شد.
 
خودباوری مهمترین عامل برای ورود و موفقیت بانوان در عرصه‌های مختلف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار