بادامی گفت: در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، حفظ و حراست از سرمایه گذاری‌های انجام شده و نیز صیانت از نیروی کار به منظور پیشگیری از حوادث در واحد‌های صنعتی مستقر در واحد‌های تولیدی ا امری واجب و ضروری است که در این راستا بر اساس ابلاغ سازمان متبوع و بر مبنای سیاست‌های کلی وزارت صمت واحد HSEE در شرکت تشکیل گردید تا بطور تخصصی این امر پیگیری گردد.
کد خبر: ۹۰۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ 29 September 2020
محمد رضا بادامی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان بمناسبت هفتم مهرماه روز ملی ایمنی و اتش نشانی به تشریح عملکرد شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان در بخش ایمنی و آتش نشانی پرداخت.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، محمد رضا بادامی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان بمناسبت هفتم مهرماه روز ملی ایمنی و اتش نشانی در گفتگو با خبرنگاران به تشریح عملکرد شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان در بخش ایمنی و آتش نشانی پرداخت.

بادامی ضمن تبریک این روز به زحمت کشان این عرصه و آتش نشانان مستقر در ایستگاه‌های آتش نشانی شهرک هاو نواحی صنعتی استان همدان گفت: در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، حفظ و حراست از سرمایه گذاری‌های انجام شده و نیز صیانت از نیروی کار بمنظور پیشگیری از حوادث در واحد‌های صنعتی مستقر در واحد‌های تولیدی ا امری واجب و ضروری است که در این راستا بر اساس ابلاغ سازمان متبوع و بر مبنای سیاست‌های کلی وزارت صمت واحد HSEE در شرکت تشکیل گردید تا بطور تخصصی این امر پیگیری گردد.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی همدان در راستای ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت افزایش ایمنی در واحد‌های صنعتی در بخش احداث و خرید ماشین آتش نشانی تا کنون ۱۰ ایستگاه آتش نشانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بوعلی، ویان، بهاران، رزن، نهاوند، ملایر ۱، ملایر ۲، تویسرکان و بوعلی ۲، اسد آباد احداث گردیده و تجهیزوخرید ۷ ماشین آتش نشانی نیزدر طی سال‌های اخیر انجام شده است.

 بادامی گفت: در سال جاری هم احداث ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی غذایی بهار و خرید دو ماشین آتش نشانی دیگر در دستور کارقرار دارد که تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

 وی در خصوص آگاهی افزایی و فرهنگ سازی در بین واحد‌های صنعتی و اهمیت این بخش تاکید کرد: به منظور آگاهی بخشی وپیشگیری از حوادث برگزاری بیش از ۵۴ دوره‌ی آموزشی برای ۱۴۳۷ نفر ازکارگران کارکنان واحد‌های صنعتی از دیگر اقدامات انجام شده دراین بخش است.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار