همزمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی ازمقامات کشوری ولشگری و استانی از روستای بدون بیکار بردیه استان خوزستان بازدید بعمل آوردند.
کد خبر: ۹۰۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷ 25 September 2020

همزمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید، دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی ازمقامات کشوری ولشگری و استانی از روستای بدون بیکار بردیه استان خوزستان بازدید بعمل آوردند.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید؛ روستای بردیه به همت صندوق کارآفرینی امید، بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور بعنوان روستای بدون بیکارنمونه انتخاب شد.

نوراله زاده دراین بازدیدضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صندوق گفت: یکی از برنامه‌های بسیار مهم صندوق کارآفرینی امید در اشتغال روستایی، ارائه تسهیلات جهت اشتغال خرد و کوچ در روستا‌ها است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در ادامه به تسهیلات ارائه شده به روستای بردیه اشاره کرد و افزود: امیدوارم تولیدات روستایی ما به کشور‌های منطقه صادر شود.
 
 
تولیدات روستایی باید به کشور‌های منطقه صادر شود/ بردیه زادگاه قرارگاه عملیاتی سپاه
 
بردیه زادگاه قرارگاه عملیاتی سپاه

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص پیشینه تاریخی روستا اظهار داشت: قرارگاه عملیاتی سپاه ۳۹سال پیش در همین روستا تاسیس شد و با کمک سپاه و ارتش دشمن را تا مرز چزابه عقب زدیم.

وی به سازندگی صورت گرفته در بردیه اشاره کرد وافزود: ما در اینجا با دست خود مردم و کمک برخی نهاد‌ها حرکت جدیدی را شروع کردیم. جوان‌ها شناسایی شدند و توانمندی خانواده‌ها کشف شده است.

رضایی گفت: لازم بود خدماتی ارائه شود از جمله مدرسه، آب شرب و خانه بهداشت ارائه شود، شروع کار خوب بود و با مشارکت اهالی اینجا که به سربازان ولایت لبیک گفته اند کار‌ها شروع شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از مسئولان، کارکنان و خیرین ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور، صندوق کارآفرینی امید، بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و قرارگاه جهاد توانمندسازی موج الحسین (ع) و کمیته امداد برای خدمت‌رسانی در روستای بردیه قدردانی کرد و گفت: از مردم می‌خواهم که در کنار دولت و نهاد‌های انقلابی کشورمان را آباد کنند. بردیه روستای ما می‌توانیم است. ما توانستیم و در آینده هم می‌توانیم سرزمینمان را بسازیم. ابتدا باید مانند دفاع مقدس دور هم جمع شویم.

وی افزود: بردیه می‌تواند سرآغاز یک تحول برای زندگی برادرانه در کنار هم برای آبادسازی باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار