سردار کامرانی صالح گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با همکاری بستگان خود اقدام به دپو کردن تراکتور صفر کیلومتر در نقاط مختلف شهرستان اسدآباد می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷ 24 September 2020
 کشف ادوات کشاورزی احتکار شده در اسدآباد، کشف ۲۳۰۰ قطعه مرغ قاچاق در فامنین و دستگیری ۶ سارق در رزن عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.

به گزارش مهر، فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۹ دستگاه تراکتور احتکار شده در نتیجه اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با محتکران در روز گذشته در شهرستان اسدآباد خبر داد.

سردار کامرانی صالح گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با همکاری بستگان خود اقدام به دپو کردن تراکتور صفر کیلومتر در نقاط مختلف شهرستان اسدآباد می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان اسدآباد پس از بررسی دقیق با همراهی بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت به محل‌های مورد نظر اعزام شدند.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: در بازرسی از سه باب منزل و نمایشگاه ادوات کشاورزی در سطح شهرستان، ۱۹ دستگاه تراکتور فرگوسن صفر کیلومتر کشف و با دستور مرجع قضائی نسبت به پلمپ محل نگهداری آن‌ها اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ارزش ادوات کشاورزی مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۵۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف ۲ هزار و ۳۰۴ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: مأموران انتظامی شهرستان فامنین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با پایش محور‌های مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو دو هزار و ۳۰۴ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۶ سارق در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری ۶ سارق و کشف ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان رزن، پیگیری موضوع در دستورکار ویژه مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، یک سارق اماکن خصوصی و یک سارق مغازه را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ زنگنه ادامه داد: در عملیات دیگری ۲ سارق ادوات کشاورزی و یک سارق موتورسیکلت با هوشیاری مأموران بخش انتظامی سردرود و یک سارق سیم برق توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان رزن دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار