مدیر منطقه سه شهرداری همدان خبر داد:
 مدیر منطقه سه شهرداری همدان گفت: فاز دوم پروژه تعریض و توسعه بلوار شهید مدنی به طول ۱،۵کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان اجرا شد و گسترش عملیات عمرانی با هدف روان سازی ترافیک و جلوگیری از وقوع هر گونه حوادث جاده‌ای، مدیریت شهری را برآن داشت تا تعریض و توسعه مسیر بلوار سردار شهید همدانی را اجرایی کند.
کد خبر: ۹۰۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷ 24 September 2020
 مدیر منطقه سه شهرداری همدان گفت: فاز دوم پروژه تعریض و توسعه بلوار شهید مدنی به طول ۱،۵کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان اجرا شد.
 
به گزارش تابناک همدان، از روابط عمومی شهرداری منطقه سه همدان، محمدرضا فیضی منش با تاکید بر اهمیت زیبایی منظر شهری در ورودی‌های شهر همدان، اظهار کرد: گسترش عملیات عمرانی با هدف روان سازی ترافیک و جلوگیری از وقوع هر گونه حوادث جاده‌ای، مدیریت شهری را برآن داشت تا تعریض و توسعه مسیر بلوار سردار شهید همدانی را اجرایی کند.

وی به ساماندهی بلوارشهید همدانی اشاره و اعلام کرد: اجرای این طرح‌ها با هدف تامین زیر ساخت‌ها، ارتقاء کیفی خدمات به شهروندان و توسعه پایدار شهری انجام می‌شود.

مدیر منطقه سه شهرداری همدان گفت: شهرداری منطقه سه در زمینه عمران شهری طرح‌های اجرایی و خدماتی در حوزه‌های مختلف با هدف ارائه خدمتگزاری صادقانه، رفع دغدغه‌ها، رفع مشکلات ترافیکی و توسعه اقتصادی و فرهنگی اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه تعریض و توسعه بلوار شهید همدانی با رویکرد "توسعه متوازن" از نیاز‌های این معبر بود، گفت: پس از اتمام فاز اول پروژه به طول ۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد تومان، فاز دوم این پروژه به طول ۱،۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان اجرا شد.

فیضی منش اضافه کرد: برای تکمیل مراحل اجرایی این پروژه که تحولات چشمگیری در خروجی شهر همدان ایجاد خواهد کرد احداث کندرو این بلوار نیز به طول ۴ کیلومتر در دستور کار قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: پروژه کندرو این مسیر با پیشرفت فیزیکی۵۰ درصد که با اجرای ۵ هزار و ۴۰۰ مترمربع بیس، اجرای ۱۶ هزار و۲۰۰مترمکعب قلوه سنگ ریزی، اجرای ۲،۵کیلومتر جداول نهری، جابجایی تاسیسات و پخش بیش از ۵ هزار تن آسفالت از دیگر اقدامات شهرداری منطقه همدان دراین بلوار است. 

مدیر منطقه سه شهرداری همدان اعلام کرد: احداث پیاده رو تا پارک شهروند نیز در این بلوار از دیگر برنامه‌های شهرداری منطقه سه است که این پروژه هم اکنون در حال انجام است. 

وی گفت: پروژه فاز دوم احداث کندرو و تعریض بلوار شهید همدانی با هدف رفع ترافیک، رونق گردشگری و توسعه اقتصادی در منطقه سه شهری به طول ۵،۵ کیلومتر از پل غدیر تا میدان شهید همدانی در حال انجام است که بهره‌برداری از آن نقش موثری در پیشرفت همه جانبه بلوار شهید همدانی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار