امام جمعه همدان گفت: مسئولان وعده‌هایی را داده‌اند که مشکلات برطرف شود البته بنده نیز پیگیر برطرف شدن این مشکلات هستم و چند ماه بعد دوباره به این منطقه مراجعه خواهم کرد تا روند انجام کارها و میزان عملیاتی شدن این وعده‌ها را مشاهده کنم.
کد خبر: ۹۰۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰ 16 September 2020
نماینده ولی‌فقیه در همدان با بیان اینکه مردم از اختلاف بین دستگاه‌های اجرایی آسیب می‌بینند گفت: عدم تحقق وعده‌های مسئولان بی‌اعتمادی مردم را به دنبال دارد.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی با حضور در منطقه کوی فردوس همدان ضمن بازدید از این منطقه در گفت‌وگو با ساکنین با مشکلات موجود آشنا و خواستار برطرف کردن هر چه سریع‌تر این مشکلات شد.

امام جمعه همدان در حاشیه این دیدار با اشاره به سکونت حدود 600 خانوار در این منطقه اظهار داشت: جمعیت ساکن در اینجا با مشکلات رفاهی از جمله نبود مدرسه، خدمات تفریحی، نانوایی و مسجد روبه‌رو هستند.

وی با بیان اینکه مراجعات بسیاری در این زمینه وجود داشته است گفت: امیدوار هستیم با همراهی مسئولان مسکن و شهرسازی و شهرداری و دیگر مجموعه‌هایی که امروز در این جا حضور داشتند هر چه زودتر مشکلات موجود برطرف شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه با همراهی همه مسئولان مشکلات برطرف خواهد شد، مطرح کرد: معاون وزیر مسکن نیز امروز به اینجا آمد و از نزدیک شرایط را مشاهده کرد و مقرر شد تا عصر امروز در جلسه‌ای برخی مشکلات موجود بین دستگاه‌ها برطرف شود.

وی افزود: مسئولان وعده‌هایی را داده‌اند که مشکلات برطرف شود البته بنده نیز پیگیر برطرف شدن این مشکلات هستم و چند ماه بعد دوباره به این منطقه مراجعه خواهم کرد تا روند انجام کارها و میزان عملیاتی شدن این وعده‌ها را مشاهده کنم.

امام جمعه همدان خطاب به مسئولان تاکید کرد: خواهش بنده از همه مسئولان این است که وقتی وعده‌ای را به مردم می‌دهند به موقع آن را انجام دهند چرا که این خود زمینه ساز ایجاد اعتماد است.

وی با بیان اینکه اگر انجام کاری شدنی نیست مسئولان نباید وعده دهند و مردم را دلخوش کنند عنوان کرد: شایسته نیست زمانی که در جمع حضور داریم وعده‌هایی مطرح شود اما پس از گذشت چند سال خبری از عملیاتی شدن آن نباشد.

شعبانی با اشاره به اختلاف موجود بین مسکن و شهرسازی و شهرداری گفت: نباید اختلاف بین ارگان‌ها نتیجه‌اش وارد شدن آسیب به مردم باشد.

به گزارش تسنیم در این بازدید چند نفر از مدیران استان از جمله شهردار و مدیرکل مسکن و شهرسازی همدان با حضور در این منطقه بر هر چه سریع‌تر برطرف سازی و رفع مشکلات این منطقه تاکید کردند.

در شروع این بازدید نیز با تماس تلفنی نماینده ولی‌فقیه در استان مدیرکل راه و شهرسازی که به همراه معاون این وزارتخانه در حال بازدید از برخی از پروژه‌های استان بودند خود را به این منطقه رساندند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار