داود مرادی خاطرنشان کرد: زایمان طبیعی مادر ۳۸ ساله‌ای در روستای «ازوندره» با کمک پرسنل اورژانس ۱۱۵ شیرین‌سو در ساعت ۱۶:۵۰ دقیقه دوشنبه ۲۴ شهریورماه در منزل انجام شد.
کد خبر: ۸۹۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ 16 September 2020
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان کبودراهنگ از انجام یک مورد زایمان طبیعی موفق در منزل توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مرادی در توضیح این خبر مطرح کرد: پس از درخواست کمک برای انتقال یک مادر باردار از روستای «ازوندره» بخش شیرین‌سو تیمی از اورژانس منطقه شیرین سو واقع در شهرستان کبودراهنگ برای کمک به مادر در محل حضور پیدا کردند.

وی اضافه کرد: پس از حضور عوامل اورژانس در این محل و با توجه به اینکه زمان به دنیا آمدن نوزاد نزدیک شده بود و امکان انتقال در این وضعیت وجود نداشت، تکنسین‌ها به کمک مادر ۳۸ ساله شتافته و فرزند دختر این زن سالم به دنیا آمد.

مرادی خاطرنشان کرد: زایمان طبیعی مادر ۳۸ ساله‌ای در روستای «ازوندره» با کمک پرسنل اورژانس ۱۱۵ شیرین‌سو در ساعت ۱۶:۵۰ دقیقه دوشنبه ۲۴ شهریورماه در منزل انجام شد.

وی در پایان یادآور شد: با وجود اینکه مادر و کودک در سلامت کامل بودند، اما برای انجام مراقبت‌های مورد نیاز بعد از زایمان به بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان کبودراهنگ منتقل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار