زهرا کهزادی از احتمال بازگشایی سالن‌های ورزشی خبر داد و گفت: با توجه به آغاز مسابقات لیگ برتر در بخش آقایان، این نوید می‎رود که سالن‌های ورزشی نیز بازگشایی شوند.
کد خبر: ۸۹۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹ 15 September 2020
نایب رئیس هیأت کشتی استان همدان گفت: کشتی بانوان همدان در شرایط بسیار خوبی قرار داشت که متأسفانه ویروس کرونا تمام برنامه‌ریزی‌های ما را دچار اخلال کرد.

به گزارش فارس، کهزادی با اشاره به فعالیت ورزشی کشتی‌گیران بانو در ایام کرونا اظهار کرد: برای توسعه کشتی بانوان در استان همدان برنامه‌ریزی خوبی توأم با استراتژی خاصی تدوین شده بود که بر اساس این برنامه به خوبی در حال حرکت بودیم.

وی ادامه داد: متأسفانه شرایط به سمتی پیش رفت که تعطیلی اماکن ورزشی و محدودیت‌ها به دلیل همه گیری ویروس کرونا، همه برنامه‌های ما را دچار اخلال کرده و از زمانبندی نیز ما را عقب انداخته است.

نایب رئیس هیأت کشتی استان همدان بیان کرد: هرچند آقایان در فضا‌های باز در حال انجام تمرینات خود هستند، اما با توجه به محدودیت‌های تمرینی بانوان در اماکن عمومی و فضای باز، شرایط برای کشتی‌گیران بانو سخت‌تر شده است.

وی اضافه کرد: با تمام این تفاسیر بانوان در حال انجام تمرینات خود در منازل هستند تا از شرایط آرمانی به دور نشوند و امیدواریم با از بین رفتن این ویروس، شرایط به روال عادی برگشته تا برنامه‌ریزی قبلی خود را دوباره از سر بگیریم.

کهزادی از احتمال بازگشایی سالن‌های ورزشی خبر داد و گفت: با توجه به آغاز مسابقات لیگ برتر در بخش آقایان، این نوید می‎رود که سالن‌های ورزشی نیز بازگشایی شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سلامتی از همه چیز مهم‌تر است، درصدد هستیم تا با بازگشایی سالن‌ها، رعایت موارد بهداشتی را کمی سخت‌گیرانه پیگیری خواهیم کرد تا خدای ناکرده ورزشکاری دچار بیماری نشود.

نایب رئیس هیأت کشتی استان همدان خاطرنشان کرد: در این میان از ورزشکاران در خواست داریم تا زمان بازگشایی سالن‌های کشتی، با حضور در سالن‌های بدنسازی تمرینات قدرتی و تمرینات هوازی خود پیگیری کرده تا از مرز آمادگی دور نشوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار