حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی با تأکید بر ایجاد ارتباط مؤثر رسانه‌ها با قشر خاکستری جامعه اضافه کرد: این قشر در معرض خطر کنترل فکری است و رسانه‌های معاند این طیف را هدف قرار داده و برای آن‌ها برنامه ریزی دارد.
کد خبر: ۸۹۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ 15 September 2020
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تأکید بر ایجاد و تقویت فضای امید و اعتماد در جامعه توسط رسانه‌ها گفت: باید بتوانیم در قشر خاکستری اعتماد را زنده کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانی‌موثقی در جمع مدیران رسانه‌ای استان همدان، افزود: اعتمادسازی و امیدآفرینی نیاز جامعه امروز است و باید رسانه‌ها در انعکاس اتفاقات خوب و کار‌های تأثیرگذار مسئولان نیز کوشا باشند تا اعتماد در جامعه حاکم باشد.

وی تصریح کرد: گاهی رسانه‌ها به عنوان ابزار مورد استفاده قرار می‌گیرند که این اتفاق در زمان انتخابات و برای رسیدن به اهداف شخصی بیشتر نمود پیدا می‌کند، اما دیدگاه ما به رسانه‌ها ابزاری و سوءاستفاده گرانه نیست.

شعبانی‌موثقی با تأکید بر ایجاد ارتباط مؤثر رسانه‌ها با قشر خاکستری جامعه اضافه کرد: این قشر در معرض خطر کنترل فکری است و رسانه‌های معاند این طیف را هدف قرار داده و برای آن‌ها برنامه ریزی دارد.

وی همچنین انتقاد را راهگشا دانست و ادامه داد: با نقد موافقم و از نقد نمی‌ترسم، نقد می‌تواند باعث حرکت رو به جلو شود و در کنار نقد باید اخلاق نیز رعایت شود.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: قدرت نویسندگی و سواد رسانه‌ای را در استان عالی نمی‌دانم و از خبرنگاران می‌خواهم خواسته‌ها و نظرات مردم را به ما منتقل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار