مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند گفت: تولید محصول باکیفیت و کسب رضایت ذی‌نفعان هدف اصلی کارخانه سیمان نهاوند است
کد خبر: ۸۹۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹ 14 September 2020
 در پی انتشار شایعه‌ای بی اساس در یکی از کانال‌های غیر رسمی در شبکه‌های اجتماعی در خصوص نوع تعامل شرکت سیمان نهاوند با بخش‌های مرتبط با این صنعت، مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نهاوند، اظهار کرد: خوشبختانه طی سال‌های گذشته، تعامل شرکت سیمان نهاوند با کلیه‌ی ذی‌نفعان به گونه‌ای بوده که تصمیمات اخذ شده چه در شرایط عادی و چه در شرایط خاص، پس از برگزاری جلسات متعددِ رایزنی و مشورت، در نظر گرفتن تمامی جنبه‌ها و مهمتر از همه، در نظر گرفتن "نفع تمامی گروه‌های ذی‌نفع" اتخاذ می‌شود.

به گزارش تابناک همدان از نهاوند،مدیرعامل شرکت سیمان نهاوند گفت: متاسفانه چندی پیش یک کانال غیر رسمی که در بستر فضای مجازی به انتشار خبر می‌پردازد، بر اساس برخی اطلاعات کذب و خلاف واقع اقدام به تهیه گزارشی در خصوص نارضایتی برخی رانندگان از نرخ کرایه حمل و اجبار آنان برای حمل مواد معدنی به مقصد کارخانه کرده است.

فرونچی افزود: همانگونه که در ابتدای صحبت‌ها اشاره شد، هیچ تصمیم و اقدامی بدون در نظر گرفتن همه‌ی جوانب و رایزنی با بخش‌های مرتبط با موضوع انجام نمی‌شود و در مورد ادعای مطرح شده نیز ذکر دو نکته ضروری می‌نماید؛ اول آنکه نرخ کرایه حمل بار بر اساس مصوبات و دستورالعمل‌های صادره از سوی "سازمان پایانه‌ها" اعمال می‌شود و شرکت سیمان نهاوند نقشی در تعین آن ندارد و دیگر آنکه، تصمیم برای حمل بار معدنی سنگ گچ به مقصد کارخانه بر اساس شرایط خاص و مقطعی و پس از برگزاری جلسات متعدد با رئیس حمل‌ونقل شهرستان، نمایندگان شرکت‌های حمل‌ونقل، رانندگان و ... اتخاذ شده بود.

عضو هیات مدیره شرکت سیمان نهاوند با اشاره به شعار امسال و تاکید مقام معظم رهبری بر "جهش تولید" خاطر نشان کرد: اینکه ما صرفا در گفتار به این مهم بپردازیم چاره‌ساز نخواهد بود بلکه با همیاری و تعامل تمامی حوزه‌ها اعم از دولت، وزارت صنعت، بخش حمل و نقل و به خصوص رانندگان عزیز و سخت‌کوش، کارگران تلاشگر و خستگی‌ناپذیر واحد‌های تولیدی و ... به دست خواهد آمد و لذا این بی‌انصافی است که توافق مقطعی در خصوص تامین مواد معدنی و برنامه‌ریزی برای افزایش روند تولید را با تعابیری، چون اجحاف در حق رانندگان مورد هجمه قرار دهیم.

مهندس فرونچی این نوع تصمیمات که بعضا در "شرایط خاص" و گاه بحرانی و برای نیل به اهداف والاتر گرفته می‌شود را طبیعی دانست و افزود: بدون این تعاملات کار پیش نخواهد رفت و اگر بنا باشد هر گروه و صنفی صرفا به منفعت مجموعه خود فکر کند کار‌ها معطل و بر زمین خواهد ماند.

وی در پایان گفت: گواه تعامل و هماهنگی با سایر بخش‌ها را در تامین بیشترین میزان سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای مناطق آسیب‌دیده از سیل و زلزله سال‌های اخیر توسط شرکت سیمان نهاوند و نیز تعامل کامل با مسئولین شهرستان بخصوص فرمانداری و دیگر ارکان نظام اعلام نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار