نماینده، ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: اگرچه این‌گونه اهانت‌ها دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد، اما کشور‌های اروپایی و جبهه استکبار بداند با این‌گونه اقدامات اهانت‌آمیز نمی‌توانند مانع نورافشانی دین اسلام در جهان شوند چراکه این وعده الهی است که جهان به تسخیر جبهه حق درخواهد آمد.
کد خبر: ۸۹۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 10 September 2020
امام جمعه همدان بابیان اینکه طبق وعده الهی جهان به تسخیر جبهه حق درخواهد آمد، گفت: رفتار‌های توهین‌آمیز جبهه استکبار در برابر اسلام و پیامبر اکرم (ص) نشانه لجاجت و جهالت آن‌ها است.

به گزارش مهر، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر (ص) اظهار کرد: خداوند متعال انبیا را برای آزاد کردن بشر فرستاده و معارفی که انبیا ارائه کردند نیز برای این بود که مردم را از خودخواهی نجات دهند.

وی بابیان اینکه قرآن کریم می‌گوید پیامبر (ص) را فرستادیم که زنجیر‌ها را از پای بشر باز کند و شب را از تاریکی نجات دهد، افزود: اگر کسی به انبیا توهین کرد یعنی با آن‌ها دشمنی داشته و با آموزه‌های الهی مشکل دارد و منافعش به خطر افتاده است.

این اقدام دولتمردان کشور‌های اروپایی به‌ویژه فرانسه نشان می‌دهد آن‌ها از اسلام می‌ترسند و منافعشان به خطر افتاده است

نماینده، ولی فقیه در استان همدان درباره اقدام دولت فرانسه در حمایت از توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) بیان کرد: این اقدام دولتمردان کشور‌های اروپایی به‌ویژه فرانسه نشان می‌دهد آن‌ها از اسلام می‌ترسند و منافعشان به خطر افتاده است.

وی توهین به پیامبر اکرم (ص) را توهین به تمام انبیای الهی و آموزه‌های آن‌ها دانست و اظهار کر: ما نه‌تن‌ها از جایگاه یک مسلمان بلکه به‌عنوان انسان‌های آزاده این حرکت را محکوم می‌کنیم چراکه ازنظر ما این توهین بی‌شرمانه تنها مربوط به اسلام نمی‌شود و همه ارزش‌ها را در برمی‌گیرد.

آیت الله شعبانی با اظهار تأسف از اینکه دولتمردان اروپایی و کشور فرانسه به بهانه آزادی بیان نه‌تن‌ها مانع از بروز چنین اتفاقاتی نمی‌شوند بلکه از آن نیز حمایت می‌کنند، عنوان کرد: در این کشور‌ها اگر کسی علیه هلو کاست یا منافع رژیم صهیونیستی حرفی بزند متهم، محاکمه و مجازات خواهد شد.

وی با اشاره به رفتار ضدونقیض کشور‌های اروپایی در بخش آزادی بیان و حقوق بشر گفت: اگر در این کشور‌ها کسی به پیامبر اکرم (ص) توهین کرده و یا قرآن کریم را آتش بزند اتفاقی برایش نمی‌افتد، اما اگر کسی علیه رژیم صهیونیستی مطلبی بنویسد تحت پیگرد قرار می‌گیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: اگرچه این‌گونه اهانت‌ها دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد، اما کشور‌های اروپایی و جبهه استکبار بداند با این‌گونه اقدامات اهانت‌آمیز نمی‌توانند مانع نورافشانی دین اسلام در جهان شوند چراکه این وعده الهی است که جهان به تسخیر جبهه حق درخواهد آمد.

وی این‌گونه رفتار‌های توهین‌آمیز جبهه استکبار در برابر اسلام و پیامبر اکرم (ص) را نشانه لجاجت و جهالت آن‌ها برشمرد و بیان کرد: اگر مسئولان فرانسه و دیگر کشور‌های غربی نسبت به اهانت انبیا احساس درد نمی‌کنند باید نسبت به انسان بودن آن‌ها شک کرد و باید بدانند که ما با هرگونه توهینی نسبت به پیامبران الهی به‌ویژه پیامبر اکرم (ص) مقابله می‌کنیم.

آیت الله شعبانی افزود: دولت‌های غربی بدانند با این اقدامات خود نه‌تن‌ها مانع گسترش اسلام نمی‌شوند بلکه زمینه را برای آشنایی جوانان غربی با اسلام و پیامبر اکرم (ص) فراهم می‌کنند.

وی بابیان اینکه از دولت و وزارت امور خارجه می‌خواهیم تا مسئله توهین به پیامبر اکرم (ص) را از طریق قانونی پیگیری کرده و صرفاً به محکومیت این عمل اکتفا نکنند؛ عنوان کرد: امروز کشور‌های غربی از برخی اصطلاحات مانند آزادی بیان و حقوق بشر برای ساکت کردن ملت‌ها استفاده ابزاری می‌کنند درحالی‌که اگر ذره‌ای انسانیت داشتند نسبت به فجایع یمن واکنش نشان داده و یا اینکه مانند امارات رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت نمی‌شناختند.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان تأکید کرد: جبهه استکبار با این‌گونه اهانت‌های به ساحت قدسی و ملکوتی پیامبر اکرم (ص) نمی‌تواند مانع پیروزی جریان حق در جهان شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار