با پایان یافتن پیک مصرف تابستان صورت گرفت:
آیت الله شعبانی موثقی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در دیدار با مدیران عامل و فرماندهان بسیج صنعت آب و برق استان انجام گرفت، بر ضرورت صرفه جویی و مصرف بهینه آب و برق تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷ 09 September 2020

آیت الله شعبانی موثقی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در دیدار با مدیران عامل و فرماندهان بسیج صنعت آب و برق استان انجام گرفت، بر ضرورت صرفه جویی و مصرف بهینه آب و برق تاکید کرد.

به گزارش تابناک همدان، در این دیدار که به همت شورای هماهنگی بسیج صنعت آب و برق استان برگزار گردید، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده، ولی فقیه در استان پس از استماع سخنان و گزارش مدیران عامل شرکت‌های آب وبرق استان، طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مسئولین آب وبرق استان گفت: خوشبختانه در تابستان امسال از لحاظ تأمین آب و برق با آسیب خاصی مواجه نبودیم.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان افزود: در مجموعه وزارت نیرو اقدامات بسیار ارزشمندی در دو حوزه آب و برق صورت گرفته است که جا دارد به نحو مطلوبی اطلاع رسانی شود.

وی گفت: در شورای فرهنگ عمومی موضوعاتی در خصوص فرهنگ مدیریت مصرف به تصویب رسیده است که امروز شاهد آن هستیم که اقدامات چشمگیری در ارتباط با همین مصوبات در استان همدان صورت گرفته است.

آیت الله شعبانی با اشاره به مصرف سه برابری آب و برق کشور در مقایسه کشور‌های پیشرفته جهان افزود: فرهنگ مدیریت مصرف آب و برق همانند فرهنگ استفاده از ماسک در ایام کرونا باید در جامعه نهادینه شود.

امام جمعه همدان در ادامه خاطر نشان ساخت: ما باید در آینده نزدیک در کنار منابعی همچون سد اکباتان به دنبال منابع دیگری برای تأمین آب شرب استان باشیم.

وی با اشاره به مصرف آب‌های زیرزمینی توسط نیروگاه در گذشته تصریح کرد: میزان مصرف آب توسط نیروگاه در گذشته و انجام پروژه‌هایی نظیر انتقال پساب شهر همدان به نیروگاه باید از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم مردم برسد چرا که مردم، نیروگاه را دلیل خشکسالی آن منطقه می‌دانند.

پیش از سخنان آیت الله شعبانی، شیرزاد جمشیدی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان، سیدهادی حسینی بیدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان، منصور ستوده مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان، داریوش حجت مدیر عامل شرکت تولید نیروی برق شهید مفتح و پژمان اختری معاون تولید نیروگاه شهید مفتح در سخنانی گزارش اقدامات شرکت‌های تحت مدیریت خود در شش ماهه نخست سال و عبور موفق از پیک مصرف تابستان بدون قطعی آب و برق را ارائه کردند.
دیدار مدیران عامل و فرماندهان بسیج صنعت آب و برق استان همدان با نماینده، ولی فقیه در استان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار