رضا قاسمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه و فروش کتاب در شهر اسدآباد اظهار کرد: نمایشگاه و فروش کتاب از ۲۰ شهریور تا ۱۰ مهرماه در محل میدان امام (ره) شهر اسدآباد با تخفیف ۵۰ درصد از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب برای علاقمندان و عموم مردم بر پا خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ 09 September 2020
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد از راهیابی فیلم کوتاه انجمن نمایش این شهرستان به جشنواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان و البرز خبر داد.

به گزارش ایسنا، قاسمی کارگردان این فیلم کوتاه را «نسا بخشی» با نام «اینجا سوریه مرز مشترک ایران- تل آویو» همراه با بازیگران اسدآبادی معرفی کرد و افزود: در حال حاضر تمرینات گروه فیلم کوتاه انجمن نمایش شهرستان در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسدآباد برای شرکت در جشنواره استانی و کشوری در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه و فروش کتاب در شهر اسدآباد اظهار کرد: نمایشگاه و فروش کتاب از ۲۰ شهریور تا ۱۰ مهرماه در محل میدان امام (ره) شهر اسدآباد با تخفیف ۵۰ درصد از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب برای علاقمندان و عموم مردم بر پا خواهد بود.

قاسمی همچنین تصریح کرد: تمرین گروه‌های وابسته به انجمن موسیقی اسدآباد در مجتمع بنای یادبود سیدجمال الدین اسدآبادی توسط هنرمندان رشته‌های مختلف موسیقی برای شرکت در جشنواره‌های استانی و کشوری فعال هستند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد در پایان یادآور شد: جلسات ادبی چکامه، مهر افق و آدراپانا در محل مجتمع بنای یادبود سیدجمال با حضور شعرا و هنرجویان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار