کد خبر: ۸۹۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷ 08 September 2020
 بازدید یک روزه و سرکشی دبیر محترم هیات فوتبال استان مهدی بوجاریان از فوتبال جنوب استان.

این بازدید‌ از ملایر شروع و کاستی‌های فوتبال ملایر، سامن، جوکار  بررسی شد.
 
بوجاریان در بازدید از شهرستان نهاوند و زمین چمن سلیمانیان نشستی با ریاست هیات فوتبال شهرستان نهاوند برگزار کرد.
 مرد خستگی ناپذیر فوتبال استان همدان

مهدی بوجاریان بعد از سفر به ملایر، و سامن در آخرین مقصد خود به نهاوند آمد و نشان داد با قدرت پیگیر مشکلات خانواده فوتبال استان است. 

دبیر هیئت فوتبال استان در این بازدید‌ها ضمن ارائه راهکار‌ها و دستورالعمل‌های مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا جهت بازگشایی استادیوم‌های ورزشی به خبرنگار تابناک گفت: هیئت فوتبال استان همدان طی این ماه‌های گذشته جلسات متعددی را با مسئولین ستاد کرونای استان برگزار کرده تا توانسته مجوز فعالیت تیم‌های فوتبال را در سراسر استان بگیرد.

بوجاریان افزود: در این سفر یک روزه که به شهرستان‌های ملایر و نهاوند داشتم مشکلات فوتبال این شهرستان‌ها را نیز بررسی و راه حل‌های مناسب را برای برطرف کردن ان‌ها ارائه دادیم که خوشبختانه همه روساری هیئت‌ها پا به کار و عاشق هستند.

دبیر هیئت فوتبال استان در ادامه تصریح کرد: سه جلسه مهم با روسای هیئت‌های استان، مدیران باشگاه‌ها و مربیان کل استان برگزار کردیم تا تمام مشکلات فوتبال استان را بر رسی کردیم با پیگیری ریاست هیئت فوتبال استان عباس صوفی توانستیم مجوز فعالیت باشگاه‌ها را بگیریم و در ادامه مجوز فعالیت تیم‌های فوتسال را هم تا ۱۵ روز آینده خواهیم گرفت تا هیچ یک از باشگاه‌های استان متضرر نشوند.
 
دبیر هیات فوتبال استان در خصوص مشکلات باشگاه‌های استان نیزاظهار داشت: امسال با تمام قدرت پیگیر رفع مشکلات تیم‌های مجوز دار در شهرستان‌های استان هستیم و در حد توان به همه کمک خواهیم کرد.
 
 در پایان مهدی بوجاریان یاد آور شد: مسابقات لیگ استان را نیز در همه رده‌های سنی برگزار و قهرمانان هر رده سنی را برای حضور در مسابقات کشوری معرفی خواهیم کرد و مسابقات نیمه کاره سال قبل را هم ادامه می‌دهیم تا حق هیچ تیمی ضایع نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار