بخش کودکان و نوزادان بیمارستان آتیه همدان با حضور معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان این استان به بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۸۹۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱ 06 September 2020
بخش کودکان و نوزادان بیمارستان آتیه همدان با حضور معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان این استان به بهره‌برداری شد.
 
به گزارش تابناک همدان، رییس بیمارستان آتیه همدان با اشاره به راه اندازی بخش کودکان و نوزادان گفت:این بخش، شامل ۱۸ تخت است و همه تجهیزات آن نوسازی شده  و این بخش ادامه هتلینگ و بازسازی بیمارستان، محسوب می شود.

دکتر سمیرا نوری افزود: عملیات عمرانی این طرح از سال گذشته آغاز و در مدت کمتر از یک‌سال به بهره‌برداری رسید .  
وی با اشاره به اعتبار صرف شده برای این بخش از بیمارستان خاطر نشان ساخت: تاکنون برای ساخت، تجهیز و بهره‌برداری این بخش یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

نوری تاکید کرد: همه تجهیزات تاسیساتی، درمانی، دستگاه‌های پزشکی و امکانات رفاهی این بخش نوسازی شده اند.
رییس بیمارستان آتیه همدان بیان کرد: نوسازی، بازسازی و تجهیز اتاق عمل نیز آخرین مرحله از توسعه این بیمارستان است که عملیات عمرانی آن از ابتدای مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

نوری با اشاره به فعالیتهای ارزنده این بیمارستان با توجه به انتشار ویروس کووید ۱۹، تصریح کرد: خوشبختانه رضایتمندی بالای بیماران بستری در بیمارستان‌ تأمین اجتماعی همدان نشانه عملکرد مثبت کارکنان و پرسنل این بیمارستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار