بزرگعلی نوری گفت: در بازرسی از این خودرو، ۳۲ قلم انواع لوازم خانگی شامل جارو برقی، همزن برقی و آبمیوه‌گیری قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶ 06 September 2020
فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف لوازم خانگی قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، نوری اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بهار حین گشت‌زنی‌های هدفمند در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۳۲ قلم انواع لوازم خانگی شامل جارو برقی، همزن برقی و آبمیوه‌گیری قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار بیان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد، این محموله در یکی از استان‌های جنوبی کشور بارگیری و به قصد انتقال به استان‌های غربی حمل می‌شد.

وی با اشاره به این که ارزش کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان، ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است گفت: پلیس با اقتدار با پدیده قاچاق کالا که ضربه به اقتصاد ملی وارد می‌کند برخورد می‌کند.

نوری در پایان سخنانش از شهروندان درخواست کرد اخبار و اطلاعات خود را در رابطه با تردد هرگونه کالای قاچاق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار