مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به مساعدت برای آزادسازی سند‌های واحد‌های احداث شده در شهرک صنعتی مبلمان گفت: صنعت مبلمان منبت ملایر نیاز به تنوع محصولات چوبی، تولید اسباب بازی و تجهیزات خانگی چوبی دارد که فعالان این حوزه باید به آن بپردازند.
کد خبر: ۸۸۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 17 August 2020

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: آماده ارایه تسهیلات به فعالان مبل و منبت ملایر در شهرک صنعتی مبلمان هستیم.

به گزارش تابناک همدان؛ اصغر نورالله‌زاده با اشاره به مساعدت برای آزادسازی سند‌های واحد‌های احداث شده در شهرک صنعتی مبلمان بیان کرد: صنعت مبلمان منبت ملایر نیاز به تنوع محصولات چوبی، تولید اسباب بازی و تجهیزات خانگی چوبی دارد که فعالان این حوزه باید به آن بپردازند.

وی تاکید کرد: ایجاد کارگاه‌هایی که پایین دست مبل و منبت و برای تولید مصنوعات و تجهیزات چوبی کار کنند، خالی است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید همچنین آمادگی خود را برای توسعه مجموعه مرواربافی ملایر با توجه به تنوع محصولات تولیدی و اشتغال بالای این حوزه اعلام کرد.

نورالله‌زاده گفت: در حوزه توسعه پوشاک و نواحی صنعتی خیاطان، به دنبال این هستیم که شهرستان ملایر را به عنوان دیس‌پاچینگ و یا مرکز توزیع پوشاک کشور قرار دهیم و این شهر قطب تولید پوشاک کشور معرفی و صادرات انجام گیرد.

وی در رابطه با اجرای طرح فراز در تاکستان‌های ملایر نیز بیان کرد: از سال گذشته اعطای تسهیلات شروع شده و ۵۰ تا ۶۰ واحد تامین مالی شده‌اند و برای مابقی واحد‌ها نیز آمادگی پرداخت داریم.
 
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: باید روی فرآوری انگور و شیره آن بیشتر کار شود و این ظرفیت وجود دارد که از شیره انگور کپسول‌های انرژی‌زا و قرص‌های ویتامین تولید شود و افرادی که آمادگی اجرای این طرح‌ها را داشته باشند، تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.
 
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری امروز دوشنبه به شهرستان ملایر سفر کرد و از تعدادی کارگاه‌های خیاطی و واحد‌های مبل و منبت بازدید کرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار