کد خبر: ۸۸۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳ 16 August 2020

با توجه به رتبه پایین ایران در تجارت و روند سنتی کسب و کار کشور، حضور در عرصه رقابت اقتصادی دهکده جهانی از طریق رشد تجارت و راه‌های نوین ارتقا کسب و کار ضروری به نظر می‌رسد و مراکز آموزشی کسب و کار نقش بسزایی در رشد اقتصادی و دانش محور شدن کسب و کار دارند و همچنین فرصت رقابت در دنیا را ایجاد و روند شکل گیری آن را تسهیل می‌کنند.

در شرایط بد اقتصادی جامعه کنونی، همت یک مجموعه برای ایجاد فضای کسب و رویکرد کارآفرینی موثری را برای جامعه به دنبال دارد و برداشتن گام‌های اساسی برای ایجاد کسب و کار به روز، امری اجتناب نا پذیر به نظر می رسد.

مجموعه آموزشی کسب و کار "دوست خوب" مجموعه‌ای است که توانسته در کوتاهترین زمان، بلندترین قدم‌ها را برای بهبود کسب و کار بنگاه‌های اقتصادی بردارد.

مدیر مدرسه کسب و کار دوست خوب در استان همدان و غرب کشور، در گفتگوی اختصاصی با تابناک همدان گفت: ما در مجموعه آموزشی دوست خوب با استفاده از دانش به روز و بهره مندی از همکاری اساتید برتر کشور در حوزه کسب و کار در نظر داریم گام اساسی در بهبود و توسعه کسب و کار استان همدان برداریم.

صباح خزاعی با اشاره به اینکه موسسه آموزشی دوست خوب از سه دپارتمان تشکیل شده است، افزود: در دپارتمان اول دوره‌های MBA و DBA و سایر دوره‌های تخصصی برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه ارائه مشاوره و کوچینگ کسب و کار یکی از دپارتمان‌های مهم این مجموعه است که دارای بزرگترین زنجیره اساتید مطرح ملی و بین المللی است، تصریح کرد: در حال حاضر مدرسه کسب و کار "دوست خوب" با حضور ۲۷۰ نفر از اساتید مطرح توانسته قدم‌های خوبی در امر آموزش بردارد.

خزاعی با اشاره به اینکه اکثر مردم تصور می‌کنند برای توسعه یک کسب و کار یک مشاور کافی است، یاد آور شد: ما در مدرسه کسب و کار "دوست خوب" اعتقاد داریم برای توسعه و بهبود یک کسب و کار نیاز به تیمی از مشاوران تخصصی داریم.

مدیر مدرسه "دوست خوب" استان همدان، افزود: دپارتمان سوم، رسانه کسب و کار دوست خوب است که در این دپارتمان تهیه و تولید و ارائه بسته‌های آموزشی متناسب با هر نوع کسب و کار با بهره گیری از آموزش‌ها و مشاوره‌های برترین‌های حوزه کسب و کار انجام می‌شود. 

خزاعی در ادامه خاطر نشان ساخت: در راستای مسئولیت اجتماعی مجموعه دوست خوب توانسته قدم‌های موثری بردارد به طوری که از ابتدای شروع کرونا تاکنون به بیش از ۲۰۰ مجموعه مشاوره آنلاین به صورت رایگان ارایه کرده  و قدمی هرچند کوچک در راستای حل بحران رکود اقتصادی استان برداشته است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات مجموعه آموزشی "دوست خوب" گفت: مجموعه دوست خوب از سال ۹۸ تاکنون برگزاری ۵ سمینار با استاندارد‌های بین المللی در حوزه‌های مختلف کسب و کار و چندین کارگاه تخصصی برای نهاد‌ها و بنگاه‌های اقتصادی را در کارنامه خود دارد و همکاری با صندوق نو آوری و شکوفایی وابسته به نهاد ریاست جمهوری و عقد تفاهم نامه همکاری با پارک علم و فناوری در راستای استارت آپ‌ها و یا کسب و کار‌های نوپا نیز از دیگر اقدامات این موسسه است.

 مدیر مدرسه کسب و کار دوست خوب با اشاره به برنامه های آتی این مجموعه نیز، گفت: برگزاری پویش کار آفرینی ویژه کار آفرینان و فعالان حوزه کسب و کار و ارایه مشاوره در حوزه‌های تخصصی، از جمله فروش، بازاریابی، مدیریت منابع مالی و انسانی، مدیریت بحران و ... از برنامه‌های آتی این مجموعه محسوب می‌شود.

خزاعی متذکر شد: طراحی سایت، اپلیکیشن فروش انلاین، با همکاری تخصصی‌ترین حوزه دیجیتال مارکیتینگ کشور و همچنین برگزاری دوره‌ های کوتاه مدت و بلند مدت آنلاین و حضوری با تدریس برجسته‌ترین اساتید مطرح در حوزه کسب و کار نیز از دیگر فعالیت‌های این مجموعه است.

وی در پایان از همکاری سازمان صنایع و معادن استان و شرکت شهرک‌های صنعتی، پارک علم و فناوری گروه رسانه پارسی، و همچنین شرکت دیجیتال مارکتینگ داتیس، مدیریت کافه فکرکده و مدیریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کورورش که همواره حامی و همراه این مجموعه هستند، تقدیر و تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار