رئیس مجلس گفت: مطمئنم در حوزه اقتصادی آینده خوبی پیش رو داریم، البته راه سختی خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۸۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 06 August 2020

روز خبرنگار

به گزارش تابناک سمنان: محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در پخش اخبار سیما و در استودیو خبر ۱۴ با تبریک روز خبرنگار گفت: نقش شما خبرنگاران کم نظیر است. اگر زحمات شما نباشد، صحنه های حیاتی ماندگار نمی شود.

او ادامه داد: به عنوان خدمتگزار مردم وقتی به زحمات خبرنگاران نگاه می‌کنیم، می‌بینیم اگر تحلیل‌ها و رسالت شما  در افکار عمومی نباشد و دنبال کردن مطالبات مردم نباشد، اگر ما هم کاری کنیم، دیده نخواهد شد.

رئیس مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی متعلق به مردم است و افتخارمان این است که نماینده مردم هستیم و انشاءالله هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد.

او اظهار کرد: خبرنگاران در صحنه‌های سخت حضور داشتند و در زمان دفاع مقدس و اکنون در اجتماع، خطر‌های کرونا را به جان می‌خرند تا با آگاه کردن مردم، افکار عمومی را مدیریت کنند و از بیماری پیشگیری شود.

قالیباف گفت: همان طور که در اولین مصاحبه پس آغاز مجلس گفتم، ما بحث اقتصاد مردمی را به عنوان مهم‌ترین موضوع در دستور کار داریم و در این زمینه کاملاً با دو قوه دیگر هماهنگی وجود دارد. دست به دست یکدیگر می‌دهیم تا مشکلات معیشتی، اشتغال و ثبات اقتصادی را در شرایط غیر قابل قبول فعلی، حل شود.

رئیس مجلس تصریح کرد: در هفته‌های اخیر طرح‌های اقتصادی تصویب شده است که برخی از امور را هم به صورت نظارت و پیگیری دنبال کردیم و کار‌ها را با هماهنگی و کارشناسی پیش خواهیم برد.

او بیان کرد: امیدواریم که خبر‌های خوبی در حوزه سامان بخشی به اقتصاد، چه در بازار بورس و چه در بازار ارز و  پول به عنوان اولویت‌های مجلس یازدهم به مردم بدهیم؛ مطمئنم آینده خوبی پیشرو داریم، اما البته راه سختی خواهیم داشت.

قالیباف در پایان گفت: از رسانه‌های ملی و همه رسانه‌ها و خبرنگاران عزیز و همچنین مردم حاضر در شبکه‌های مجازی می‌خواهیم که همراهی داشته باشند تا با یکدیگر از این راه سخت عبور کنیم. طرح‌های خوب در دست است که در هفته‌های آینده دیده خواهد شد. برخی توقع حل مشکلات در هفته و ماه را دارند، اما من می‌گویم در فصل‌های پیشرو اثر اقدامات مجلس دیده می‌شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار