رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: خبرنگاری، حرفه ای است آمیخته با عشق که رسالتی ممتاز دارد.
کد خبر: ۸۸۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲ 06 August 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار با صدور پیامی افزود: خبرنگاران به عنوان قاصدان امین و راویان صدیق تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند که با نقد منصفانه‌ی کاستی‌ها و بیان هوشمندانه‌ی پیشرفت ها، زمینه ساز سلامت فکری و فرهنگی جامعه و وجدان بیدار انسانیت هستند.
این پیام با ذکر آیه ۳۹ سوره احزاب می افزاید:(این سنّت خداست در حق) آنان که تبلیغ رسالت خدا کنند و از خدا می‌ترسند و از هیچ کس جز خدا نمی‌ترسند و خدا برای حساب به تنهایی کفایت می‌کند.
در ادامه این پیام آمده است: حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) خبرنگاران را، پیش قراولان حفظ ارکان نظام و مرزهای فرهنگی می دانند.
این پیام می افزاید: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه، اهل قلم و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی استان عالم پرور مرکزی، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه در انعکاس اخبار فعالیت ها و خدمات نظام به خصوص اخبار دستگاه قضایی، قدردانی کرده، برای خبرنگاران متعهد و کوشای استان که آگاهی را حق مردم دانسته و برای تحقق عدالت اجتماعی و استیفای حقوق عامه درکنار مجاهدت دستگاه قضایی می‌کوشند، سلامتی و توفیق در ادامه فعالیت آگاهانه از خداوند متعال خواهانم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار