کد خبر: ۸۸۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ 06 August 2020

سپیدرود با پیروزی برابر بادران امیدوار باقی می ماند

تابناک/ مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: این تیم با پیروزی برابر بادران تهران برای ماندن در لیگ دسته اول امیدوار باقی می ماند.

رادنی دیدار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تیم سپیدرود اگر سه امتیاز بازی برابر بادران را کسب کند در هفته پایانی باید در رشت به میدان برود که با پیروزی احتمالی در آن، شانس ماندنش در لیگ بسیار افزایش می یابد.

وی افزود: با این وجود ما برای بازی برابر بادران تهران فقط به پیروزی و کسب سه امتیاز فکر می کنیم چون اگر حتی به نتیجه مساوی هم دست یابیم، احتمال سقوط ما افزایش می یابد و شاید دیگر پیروزی در بازی پایانی نیز ارزشی نداشته باشد و به همین دلیل باید در برابر بادران پیروز شویم.

وی ادامه داد: تیم سپیدرود عصر امروز آخرین تمرین خود را در  رشت انجام داده و راهی تهران می شود تا اردوی خود را در هتل استقلال تهران برپا کند و با آمادگی کامل رو در روی تیم باران تهران قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: در دیدار برابر بادران تهران بازیکن محروم نداریم ضمن اینکه  ابوالفضل قربانی، حسام یعقوبی و پویا نزهتی که به دلیل آسیب دیدگی غایب بودند،  سپیدرود را در این دیدار همراهی خواهند کرد.

دیدار خاطرنشان کرد: به هرحال در دیدار برابر بادران تهران فقط نیازمند پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم و با این تفکر در این دیدار سخت و حساس به میدان خواهیم رفت که امیداورم در نهایت بتوانیم شانس ماندن خود در لیگ را افزایش دهیم.

تیم های فوتبال بادران تهران و سپیدرود رشت از ساعت ۲۰ روز شنبه هفته آینده ۱۸ مرداد ماه در هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در تهران به مصاف هم خواهند رفت.

تا پایان هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، بادران تهران با کسب ۵۱ امتیاز در مکان ششم و سپیدرود رشت با کسب ۳۰ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار