مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: قرآن و مباحث قرآنی در استان کرمانشاه مهجور مانده است.
کد خبر: ۸۸۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 06 August 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، حجت‌الاسلام یوسف احمدی در نشست خبری که امروز بمناسبت روز خبرنگار برگزارشد، اظهار داشت: به منظور استفاده بهتر از ظرفیت‌های و کاهش موازی‌کاری‌ها اطلس فرهنگی قرآنی کرمانشاه تدوین می شود.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه بودجه پژوهشی بسیاری تاکنون صرف شده است ولی کار فرهنگی انجام شده براساس نقشه راه نبوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد:هیئت‌های اندیشه‌ورزی در بخش‌های مختلف با حضور جوانان تشکیل شده که مشکلات و معضلات جمع‌آوری و احصا شوند.

 احمدی افزود:با توجه به اینکه در حال حاضر 400 هزار نفر در حاشیه شهر زندگی می کنند 30 پایگاه اجتماعی در مناطق مختلف راه‌اندازی شده و مجوز 20 پایگاه دیگر نیز دریافت شده است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان ابراز داشت: راه‌اندازی مرکز مشاوره و راه‌اندازی 110 اکیپ برای ضدعفونی کردن محلات و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی از جمله اقدامان سازمان تبلیغات اسلامی دانشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان گفت:هدف راه اندازی مرکز مشاوره راحمایت‌های روانی اجتماعی در بلایا و حوادث غیر مترقبه کمک به گروه‌های آسیب‌پذیر و واکنش‌های افراد پس از حوادث عنوان کرد و به شیوع بیماری کرونا در استان، مشاوران می‌توانند با مداخله و مشاوره اجتماعی تسکینی برای دردهای مردم باشند.

گفتنی است در پایان از فعال عرصه خبر تقدیر شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار