رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: استفاده از ظرفیت ها و منابع موجود در استان کرمانشاه راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی از جمله بیماری است.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 06 August 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، نوربخش حاتمی در نشست تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران بازوی توانمند و ناظری بینا برای مجموعه هستند. اگر خبرنگاران نباشند قطعا مسیر ترقی و تعالی با مشکلات جدی مواجه خواهد شد و بخش زیادی از توفیقات ما مدیون و مرهون دلسوزی و نقدهای خبرنگاران است.
تاکید من بر نهایت احترام بر نظر و انتقادات خبرنگاران است.

 وی افزود: امروز یکی از مشکلات بزرگ ما در استان اشتغال و اقتصاد و به تبع آن برخی مشکلات فرهنگی و اجتماعی است. بخش کشاورزی در استان کرمانشاه به جرئت و قاطعیت می توان گفت شرایط لازم را دارد تا مشکل اقتصاد و بیکاری و همچنین مشکلات فرهنگی، اجتماعی استان را حل کند، چرا که ما یکی از استان های توانمند و دارای ذخایر استراتژیک در بخش کشاورزی هستیم.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی در ادامه بیان داشت: ما دو رسالت مهم که یکی از آنها معرفی بخش کشاورزی است، داریم. اگر بتوانیم چندین مزیت شاخص استان را حل و رفع کنیم بیکاری و اشتغال هم قابل حل است. ما همه در مقابل استان و جوانان این مرز و بوم رسالت داریم، برنامه ریزی درست در این بخش لازم است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار