سازمان حمل و نقل بارِ درون شهری شهرداری کرمانشاه افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 04 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سعید طلوعی شهردار کرمانشاه امروز (14 مرداد) در حاشیه افتتاح این سازمان، در جمع خبرنگاران با اشاره به نابسامانی وضعیت حمل بار دورن شهری، گفت: این نابسامانی‌ها موجب شده تا هر کس با هر قیمتی که دلش می خواهد بار را جابجا کند و این میان شاید امنیت و ایمنی هم برای بار حمل شده وجود نداشته باشد.

وی افزود: از طرفی اگر اتفاقی برای بارِ کسی بیفتد امکان مراجعه به مکان خاصی یا شکایت از مالک خودروی حمل بار وجود ندارد و در همین راستا راه اندازی سازمان حمل و نقل بار درون شهری را در دستور کار قرار دهیم.

طلوعی تصریح کرد: این سازمان سالهاست در شهرهایی مانند تهران فعال است و برای اولین بار است که در کرمانشاه راه اندازی می شود.

وی افزود: با راه اندازی این سازمان، حمل و نقل بار درون شهری سامان گرفته و تعرفه های مشخص برای حمل بار اعمال خواهد شد.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: این سازمان برای شرکت های حمل بار نیز پروانه صادر کرده و توصیه بر این است افراد از این پس با مراجعه به شرکت های حمل بار از پروانه‌دار بودن آنها اطمینان حاصل کنند.

طلوعی افزود: با اعطای پروانه به شرکت‌ها، عملا خودروهای حمل بار تحت نظارت این سازمان فعالیت کرده و با بیمه شدن بار حمل شده ایمنی و امنیت حمل بار نیز حفظ می‌شود.

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی در خصوص نحوه کار سازمان و طریقه کسب پروانه، به شرکت‌های مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار