مسعود بکایی با تاکید به خرید ۳۴۷ هزار و ۱۰۰ تن گندم تضمینی در سطح استان تصریح کرد: یک‌هزار و ۱۶۴ تن نیز از سوی کارخانجات خرید توافقی انجام شده است.
کد خبر: ۸۸۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ 04 August 2020
مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان همدان از خرید یک‌هزار و ۹۲۱ تن کلزا در همدان خبر داد و گفت: ۶۶ درصد از مطالبات کلزاکاران پرداخت شده است.

به گزارش فارس، بکایی از خرید ۳۴۷ هزار و ۱۰۰ تن گندم تضمینی تا دوازدهم مردادماه در همدان خبر داد و اظهار کرد: ارزش این میزان گندم خریداری شده ۸۷۶ میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: ۵۱۴ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران پرداخت شده و ۳۶۲ میلیارد تومان باقی مانده است که میزان پرداخت ۵۸.۶۸ درصد است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی همدان با بیان اینکه از مجموع گندم خریداری شده در استان، ۱۳ هزار و ۸۱۸ تن توسط مراکز دولتی انجام شده است گفت: ۱۹ هزار و ۹۸۸ تن توسط کارخانجات آرد، ۱۷۸ هزار و ۲۳۵ تن توسط سیلو‌های بخش خصوصی و ۱۳۵ هزار و ۵۸ تن توسط مباشر (تعاونی‌های روستایی) خریداری شده است.

وی با تاکید به خرید ۳۴۷ هزار و ۱۰۰ تن گندم تضمینی در سطح استان تصریح کرد: یک‌هزار و ۱۶۴ تن نیز از سوی کارخانجات خرید توافقی انجام شده است.

بکایی با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۱۰ هزار و ۴۷۶ تن گندم خریداری شد که مقدار خرید گندم تا دوازدهم مرداد ۳۰۳ هزار و ۹۱۹ تن بود افزود: این میزان نسبت به امسال ۴۳ هزار و ۱۸۱ تن اختلاف دارد و شاهد رشد ۱۴ درصدی هستیم.

وی از خرید یک هزار و ۹۲۱ تن کلزا در سطح استان خبر داد و با بیان اینکه ارزش این میزان کلزا ۸۹ هزار و ۵۲۰ میلیون ریال است خواستار توجه به این مهم شد.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی همدان با بیان اینکه مبلغ ۵۹ هزار و ۴۵ میلیون ریال از مطالبات کلزاکاران استان پرداخت شده است افزود: مانده مطالبات ۳۰ هزار و ۴۰۹ میلیون ریال بوده و تاکنون ۶۶ درصد از کل مطالبات کلزاکاران پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار