رشید حیدری‌مقدم با تاکید به اینکه کودکان زیر یک سال می‌توانند به عنوان ناقل برای ما نگرانی ایجاد کنند گفت: متاسفانه بیشترین فوتی‌ها در تاریخ ۲۴ تیرماه با ۱۵ نفر بود به طوری که در سراسر استان سه روز پشت سر هم ۱۵ مورد فوتی داشتیم، اما در حال حاضر میانگین زیر ۱۰ است.
کد خبر: ۸۸۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ 03 August 2020
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا با بیان اینکه نگران افزایش بیماری کرونا در بین کودکان زیر یک سال هستیم گفت: مثبت شدن تست هفت درصد کودکان زیر یک سال یک هشدار است.

به گزارش فارس، حیدری‌مقدم با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان اظهار کرد: تاکنون ۳ هزار و ۵۰ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند که متاسفانه ۳۶۲ نفر از آن‌ها فوت کرده‌اند.

وی در زمینه ابتلای کودکان زیر یک سال به ویروس کرونا و مثبت شدن تست هفت درصد آن‌ها هشدار داد و تأکید کرد: در این خصوص برای ما نگرانی بزرگی ایجاد شده است به طوری که متاسفانه بیماری در بین کودکان زیر یک سال در حال افزایش است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا خاطرنشان کرد: این عدد زیر یک درصد بود که در موارد مشکوک به هفت درصد و در موارد قطعی شناسایی به بیش از دو درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با تاکید به اینکه کودکان زیر یک سال می‌توانند به عنوان ناقل برای ما نگرانی ایجاد کنند گفت: متاسفانه بیشترین فوتی‌ها در تاریخ ۲۴ تیرماه با ۱۵ نفر بود به طوری که در سراسر استان سه روز پشت سر هم ۱۵ مورد فوتی داشتیم، اما در حال حاضر میانگین زیر ۱۰ است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار