مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: مرحله اول رزمایش دهه امامت و ولایت، بین عید قربان تا عید غدیر خم است که به شکل متمرکز در استان‌های آماده برگزاری، اجرا می‌شود و همدان نیز جزو آنهاست.
کد خبر: ۸۸۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 03 August 2020
مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به برگزاری چهارمین رزمایش کمک مومنانه در همدان و ارائه ۱۰ هزار بسته معیشتی گفت: قرارگاهی جدید در استان شکل می‌گیرد که حمایت‌هایی در حوزه اجاره‌بها و توزیع امکانات تحصیلی نظیر کیف و کفش و لوازم‌التحریر تعریف خواهد شد.

به گزارش فارس، علی قره‌باغی از برگزاری مرحله چهارم رزمایش «کمک مومنانه» در همدان خبر داد و اظهار کرد: به منظور حمایت از خانواده‌هایی که با شیوع بیماری کرونا دچار مشکلات معیشتی شده‌اند این رزمایش در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سه مرحله از رزمایش کمک مومنانه در سطح استان برگزار شده و مرحله چهارم فاز جدایی دارد تصریح کرد: مرحله چهارم طرح نیز قرار است در سه مرحله انجام شود.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: مرحله اول رزمایش دهه امامت و ولایت، بین عید قربان تا عید غدیر خم است که به شکل متمرکز در استان‌های آماده برگزاری، اجرا می‌شود و همدان نیز جزو آنهاست.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ یا ۱۵ مردادماه این رزمایش در همدان برگزار خواهد شد افزود: فعلا در نواحی سپاه ۱۰ هزار بسته معیشتی در حال آماده‌سازی است تا در این مرحله توزیع شود.

قره‌باغی با بیان اینکه مرحله دوم دهه اول ماه محرم و مرحله سوم دهه آخر صفر است که از ظرفیت این ماه‌ها استفاده می‌شود خاطرنشان کرد: روز گذشته با دستگاه‌های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی و نهاد‌های کمک‌رسان نظیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و آستان قدرس رضوی و دستگاه‌های دیگر با حضور امام جمعه همدان و فرمانده سپاه جلسه‌ای داشتیم که توافقاتی در برگزاری رزمایش انجام شده است.

وی با تاکید به اینکه قرارگاهی جدید در استان شکل می‌گیرد و حمایت‌ها متفاوت خواهد شد گفت: حمایت‌ها خصوصا در حوزه اجاره‌بهای کسانی که به مشکل برخوردند و یا توزیع امکانات تحصیلی نظیر کیف و کفش و لوازم‌التحریر و ... تعریف می‌شود.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه مناسبت‌های خاصی در این سه مرحله دیده شده خصوصا دهه اول محرم که مردم نذورات خوبی می‌دادند و آمادگی برای کمک به نیازمندان داشتند افزود: پیش‌بینی می‌شود در دو برنامه آتی کمک‌های خوبی انجام شود.

وی با اشاره به پایگاه‌های مقاومت و نواحی سپاه برای کمک‌های مردمی عنوان کرد: با شکل‌گیری قرارگاه جدید شماره حساب‌ها برای کمک‌های مردمی اعلام می‌شود و شبکه‌های سپاه همچون پایگاه‌های مقاومت و نواحی نیز آمادگی جمع‌آوری کمک‌ها را دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار