حمیدرضا یاری در رابطه با تأثیرات عدم حضور در لیگ برتر کشتی کشور بر روی کشتی استان، توضیح داد: حضور در لیگ بر روی تعداد کشتی گیران همدان تأثیرگذار است، اما بر روی کیفیت آن تأثیری ندارد و در حال حاضر کشتی گیران محدودی که در استان داریم، همراه با سایر تیم‌ها در لیگ برتر کشتی کشور حضور دارند.
کد خبر: ۸۸۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳ 03 August 2020
رئیس هیئت کشتی استان همدان اعلام کرد: با شرایط حال حاضر کشتی استان، پرداختن به تیم بزرگسالان به صلاح نیست و برای شرکت در لیگ برتر کشتی هم نتوانستیم حامی مالی پیدا کنیم.

به گزارش ایسنا، یاری بیان کرد: امسال برای حضور در لیگ کشتی ثبت نام نکردیم چراکه یکی از اهداف برگزاری لیگ ایجاد شور و هیجان است که متأسفانه امسال به علت شیوع کروناویروس نمی‌توانیم در همدان تماشاچی جذب کنیم، بنابراین لزومی نداشت بخواهیم هزینه کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با این شرایط پرداختن به تیم بزرگسالان به این علت که چیزی در چنته داریم، خیلی به صلاح نیست، ادامه داد: برای شرکت در لیگ هم ما نیاز به حامی مالی داشتیم، اما نتوانستیم اسپانسر پیدا کنیم.

یاری در رابطه با تأثیرات عدم حضور در لیگ برتر کشتی کشور بر روی کشتی استان، توضیح داد: حضور در لیگ بر روی تعداد کشتی گیران همدان تأثیرگذار است، اما بر روی کیفیت آن تأثیری ندارد و در حال حاضر کشتی گیران محدودی که در استان داریم، همراه با سایر تیم‌ها در لیگ برتر کشتی کشور حضور دارند.

وی اضافه کرد: لیگ می‌توانست شور و هیجانی به استان بیاورد و جمعیت کشتی گیران را به جمعیت قبلی برگرداند، اما امسال به علت شیوع کروناویروس امکان تجمیع مردم وجود ندارد.

یاری با اعلام اینکه در حال حاضر تمام توجه هیئت کشتی استان بر روی تیم‌های پایه است، مطرح کرد: در سال گذشته لیگ‌های استانی را برای گروه‌های پایه برگزار کردیم و الان نیز تمام توجه هیئت بر روی تیم‌های پایه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در روز‌های یکشنبه نیز یک آیتم ۲۰ دقیقه‌ای در برنامه عصر ورزش سیمای استان همدان برای هیئت کشتی درنظر گرفته شده است و در آن برنامه نیز روی کشتی پایه کار می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار