علی بقایی با گرامی داشت دهه امامت و ولایت از توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا خبر داد و اظهار داشت: توزیع چندین هزار غذای گرم برای اطعام و افطاری در روز عید غدیر، تأمین جهیزیه برای زوج‌های نیازمند و اجرای گروه‌های سرود در سطح شهر همدان ازجمله برنامه‌های بزرگداشت عید غدیر در همدان است.
کد خبر: ۸۸۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ 02 August 2020
همزمان با فرا رسیدن دهه امامت و ولایت ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به همت سپاه ناحیه همدان در بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

به گزارش تسنیم، ادامه‌دار شدن بیماری کرونا و آسیب جدی این بیماری به خانواده‌ها سبب شده است تا بسیجیان سپاه ناحیه همدان مانند هشت سال دفاع مقدس کمر همت خود برای کمک‌رسانی به مردم و ریشه کن کردن این بیماری هولناک را محکم‌تر ببندند و هر آنچه می‌توانند و از دستشان بر می‌آید انجام دهند.

این روز‌ها این لشگریان مخلص خدا در تلاش هستند تا در دهه امامت و ولایت با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و همچنین توزیع اقلام مورد نیاز در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا اندکی از آلام آن‌ها کاسته، شادی را به جامعه باز گردانده و لبخند را بر لبان مردم بنشانند.

علی بقایی در جمع اصحاب رسانه با گرامی داشت دهه امامت و ولایت از توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا خبر داد و اظهار داشت: توزیع چندین هزار غذای گرم برای اطعام و افطاری در روز عید غدیر، تأمین جهیزیه برای زوج‌های نیازمند و اجرای گروه‌های سرود در سطح شهر همدان ازجمله برنامه‌های بزرگداشت عید غدیر در همدان است.

وی برپایی ایستگاه‌های صلواتی با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر، توزیع بسته‌های فرهنگی و بهداشتی، برگزاری مسابقه با موضوع غدیر در تمامی رده‌های سنی را از دیگر برنامه‌های فرهنگی در دهه امامت و ولایت دانست و افزود: برگزاری مسابقات حفظ حدیث و مسابقاتی با محوریت خطبه غدیر، برگزاری مسابقه از جشن‌های خانگی به مناسبت عید غدیر، برگزاری مسابقه از نورافشانی‌های شب عید غدیر توسط خانواده‌ها و همچنین نورافشانی در شب و شام عید غدیر از دیگر برنامه‌های طراحی‌شده برای این ایام است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان بیان کرد: علاوه بر فضاسازی و آذین‌بندی مساجد و پایگاه‌های مقاومت سطح شهر، تولید محتوا در فضای مجازی اعم از کلیپ، متن، عکس نوشته، کارت‌پستال، نصب پرچم بر سر در بخشی از منازل، بیش از ۱۰ رأس گوسفند ذبح‌شده و گوشت آن در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی تقدیر از حافظان سلامت را از دیگر برنامه‌های سپاه ناحیه برشمرد و گفت: تقدیر از حافظان سلامت و پخش بسته‌های معیشتی را در تمام برنامه‌های فرهنگی مناسبتی مختلف گنجانده‌ایم تا بتوانیم هر چه زودتر این ویروس منحوس را ریشه‌کن کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار