پنج نفر از بازیکنان فصل گذشته باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب به دلیل عدم پرداخت باقی مانده طلب قراردادشان از این باشگاه شکایت کردند.
کد خبر: ۸۸۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 02 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب  با تایید شکایت پنج تا شش نفر از بازیکنان سابق تیمش از این باشگاه، اظهارکرد: در فصل گذشته رقابت‌های لیگ از مجموع 18 بازی که باید برگزار می‌کردیم، 14 بازی را انجام داده بودیم که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد و رقابت‌های لیگ برتر هندبال هم لغو شد.

وی تصریح کرد: با تداوم شیوع این بیماری و به منظور حفظ سلامت بازیکنان، مسئولین فدراسیون با مشورت باشگاه‌ها تصمیم گرفتند به رقابت‌های لیگ برتر هندبال بصورت نیمه تمام پایان دهند، اما در این بین موضوع پرداخت رقم قرارداد بازیکنان هم به چالشی تبدیل شد، چرا که باید هم صلاح باشگاه ها و هم بازیکنان در نظر گرفته می‌شد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس افزود: بنا به اعلام فدراسیون، باشگاه‌های لیگ برتری هندبال باید حدود 78 درصد از رقم قرارداد بازیکنانشان را پرداخت می‌کردند، این درحالی بود که ما حدود 60 درصد از قراردادها را پرداخت کرده بودیم.

وی اعلام کرد: هرچند از همان ابتدا تاکید کردیم باید مزد زحمات بازیکنانمان را پرداخت کنیم، اما متاسفانه پنج تا شش نفر از بازیکنان عجله کردند و از طریق فدراسیون از باشگاه زاگرس شکایت کردند.

اعظم با گلایه از این اقدام بازیکنان تیم، گفت: در هر باشگاهی معمولا کمیته ای به نام کمیته انضباطی وجود دارد که وضعیت انضباطی بازیکنان را از زمان شروع تا پایان قرادادش با باشگاه کنترل کرده و یک رزومه برای او تهیه می‌کند. سرمربی تیم هم حضور و یا عدم حضور بازیکنان را ثبت کرده و باشگاه می‌تواند به ازاء حاضر نشدن هربازیکنی در جلسات تمرینی از رقم قرارداد او کسر کند.

وی تاکید کرد: علیرغم اینکه ما تاکید داریم نباید زحمات بازیکنان را نادیده بگیریم و تمام و کمال حقوق آنها را بدهیم، اما تعدادی از همین بازیکنانی که از باشگاه شکایت کرده‌اند، افرادی هستند که بنا به اعلام سرمربی تیم حضور مستمری در جلسات تمرینی نداشته‌اند و می‌توانستیم از رقم قرارداد آنها کسر کنیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس با بیان اینکه برخی از بازیکنان ما تا 20 درصد رقم قرارداد جریمه انضباطی دارند و خودشان هم آن را قبول می‌کنند، افزود: از سوی دیگر اگر 10 درصد مالیات، پنج درصد حق فدراسیون و سه درصد حق هیات استانی را از قرارداد این بازیکنان کسر کنیم، دیگر رقمی از طلب آنها باقی نمی‌ماند.

وی تاکید کرد: با این وجود از سرمربی تیم درخواست کردیم تا جریمه بازیکنان را ببخشد و 100 درصد رقم قرارداد آنها را پرداخت کنیم.

اعظم با تاکید براینکه باشگاه زاگرس مصمم به پرداخت طلب بازیکنانش است، اعلام کرد: کل رقم طلب‌هایی که بازیکنان از باشگاه دارند به 120 میلیون تومان هم نمی‌رسد و متعهد هستیم تا پیش از شروع رقابت‌های لیگ با آنها تسویه کنیم.

وی در ادامه درخصوص شروع ر قابت‌های لیگ هم اعلام کرد: طبق برنامه فدراسیون قرار براین شده تا رقابت‌ها 20 شهریور شروع شود، اما باتوجه به تداوم شیوع بیماری و پربرخورد بودن رشته هندبال باید تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار