مجتبی نظری در گفتگو باتابناک:
معاون آموزشی دوره‌های تحصیلی منطقه حمیل از آغاز طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان این منطقه از روز ۲۰ مرداد ماه جاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 02 August 2020

مجتبی نظری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:پیش بینی می شود برای سال تحصیلی جدید تعداد 230نفر نو آموز در طرح سنجش شرکت نمایند که تا کنون نوبت گیری تعداد 203 نفر توسط مدیران مدارس انجام و زمان حضور در پایگاه طرح سنجش به اولیاء اطلاع رسانی شده است.

وی خاطر نشان کرد:همچون سنوات گذشته پایگاه سیار سنجش نو آموزان در محل دبیرستان حضرت امام خمینی (ره) واقع در جنب ثبت احوال حمیل برقرار و از روز 20 مرداد تا پایان مرداد ماه و بر اساس نوبت اعلامی به اولیاء،این پایگاه پذیرای نو آموزان و اولیای آنان خواهد بود.

معاون آموزشی دوره‌های تحصیلی منطقه حمیل تأکید کرد: با توجه به شرایط حساس بیماری کرونا و تشدید آن و جهت رفاه حال اولیاء و نو آموزان و مجریان طرح ،هر روز حدود 20 نفر از نو آموزان مورد سنجش قرار خواهند گرفت که لازم است در ساعت اعلام شده ،در پایگاه محل اجرای طرح حضور یابند.

نظری تصریح کرد:اولیاءو عوامل اجرایی باید در زمان حضور در پایگاه طرح سنجش تمامی اصول و پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و دستکش را رعایت نمایند و به منظور جلوگیری از ازدحام و شلوغی پایگاه حضور بیش از یک نفر از اولیاء به همراه نو آموز ممنوع خواهد بود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار