امید غلامی در گفتگو باتابناک:
رئیس تامین اجتماعی شهرستان سنقروکلیایی از اجرای طرح بیمه کشاورزی خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته و رفع موانع و مشکلات امکان بیمه کشاورزان در سنقروکلیایی فراهم شد.
کد خبر: ۸۸۲۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 02 August 2020

امید غلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به بهره مندی شهرستان سنقروکلیایی از منابع آبی و زمین های حاصلخیز یکی از شهرستان های برخوردار از صنعت کشاورزی محسوب میشود .

وی ضمن اشاره به ضرورت بیمه برای کشاورزان خاطر نشان کرد: در جهت رفع موانع و مشکلات موجود طرح بیمه کشاورزی در دستور کار مدیران استانی و شهرستان قرار گرفت و امکان برخورداری کشاورزان از بیمه تامین اجتماعی فراهم شد .

رئیس تامین اجتماعی سنقروکلیایی افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با انجمن صنفی کشاورزان کلیه مالکان زمین های کشاورزی که دارای سند مالکیت یا گواهی انحصار وراثت هستند میتوانند با مراجعه به دفتر انجمن صنفی کشاورزان در اداره جهاد کشاورزی شهرستان با ارائه مدارک هویتی و اسناد نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه اولویت این طرح حمایت از کشاورزانی میباشد که به صورت خانوادگی به خصوص در زمین های زراعی آبی فعالیت دارند اظهار کرد : بیمه شدگان از تمامی حمایت های قانونی شامل بازنشستگی ، ازکار افتادگی ، فوت و تعهدات کوتاه مدت برخوردار می باشند.

غلامی تصریح کرد: نرخ حق بیمه کشاورزان صرفا 7% درصد دستمزد سهم بیمه شده بوده و کارفرمایان از پرداخت 20% حق بیمه سهم کارفرما معاف می باشند .

وی در پایان ضمن تشکر از پیگیری های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل تامین اجتماعی بیان کرد : امیدواریم کشاورزان از این طرح که خدمت به اقشار محروم و شریف جامعه بوده استقبال کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار